PDA

Vis full versjon : Så babyen vår i dag!!!!

Nusse
13-08-2002, 02:46
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

JIPPI!!! Ungen er sprell levende!

Så den lille spiren på UL i dag, og det fantastiske var jo at jeg kunne se både armer og bein som beveget seg - selv om jeg bare er 10+3 i dag. Var en skikkelig oppmuntring å se lillebabyen siden jeg er så dårlig hele tiden. Det er en grunn til at jeg må sitte seks timer til dagen for å få væske intravenøst, og jeg gleder meg KJEMPEmasse til jeg kan kjenne små spark fra den lille. Hjertet banket fint, alt var som det skulle. Det rare var jo at hodet så ut til å være halve kroppen. Sikkert en intelligent unge!!!

Dette var morsomt!:baby: :baby: :baby:

Cazandra
13-08-2002, 02:59
Så kjekt:D
Herlig å kunne se at det virkelig ER en sprell levendes baby inni deg :baby:

Håper det går bedre med deg :)
GOD BEDRING:kidoki:

Klemmer fra meg 8+1

tigern
13-08-2002, 14:03
Jeg har også lyst til å se det lille nurket mitt... Ja, ja. Blir nok min tur også snart.

Må være deilig å se armer og ben sprelle. Snart kjenner du den inni magen, og like etter kan pappan også kjenne på utsiden. Selv om de bruker å ikke ville sparke når noen holder hendende sine på utsiden.

Masse klemmer fra meg i uke 7+3

Beate
13-08-2002, 14:13
Vet hvilken hærlig opplevelse det er å få en BEKREFTELSE på at det er noe der inne, og at det er et liv.

Lykke til videre!

Linda1
13-08-2002, 20:44
Kjempegøy :D

Hodene er ganske store i starten ja. Ailien hode :p

God bedring, og lykke til videre!

(I dag 10+1)

Lonestar
13-08-2002, 21:22
Så artig da!

Skal på kontroll selv jeg nå, og selv om neste UL ikke er satt opp før om 2 uker har jeg tenkt å be pent om å få se i dag også..;)

Går det bedre med kvalmen din?
Her er det et sant helvete igjen, mulig jeg gjør det samme som deg, for etter 2 sykehusopphold frister det ikke så veldig med et til..:(