Vis full versjon : Herbalife?
Tenke jeg skulle begynne med Herbalife før jegble gravid. Ikke for vekta sin del, men for sunn ernæring, og god rens til kroppen. Lurer på om noen vet om en kan benytte Herbalife når man er gravid? Dette er jo bare sunne og naturlige produkter, som hjelper kroppen til å bli mer balansert. Er det noen her inne som har brukt det under graviditeten?
Fortsatt god jul til dere!:)
påtjokkå
21-01-2010, 17:31
Lurer på litt av det samme, det gjelder kosstilskudd når man er gravid.. Har sett litt på den sida her som da faktisk har gratis slankepiller (http://avmedfettet.blogspot.com/).. Eller, HELT gratis er det jo ikke, man må betale frakt.. :himle: Men i allefall, har hørt en del bra om det.. Er jo greit å prøve ettersom det er så godt som gratis. Det jeg dog ikke er så sikker på er om jeg kan ta det mens jeg er gravid. Noen som veit?
Takk :)
Om du kan ta Herbalife som kosttilskudd, vet jeg ikke. Det jeg vet, er at man ikke skal slanke seg under graviditeten. Babyen trenger all den næringen den kan få, og når den har fått sitt, er det du som får lide om du ikke har fått i deg nok vitaminer og viktige næringsstoffer. Du skal øke på litt på kcaloriinntaket når du er gravid, fordi babyen din også krevet sitt. Det betyr ikke at man skal spise et par sjokolader ekstra pr dag ;-) Kanskje en skive eller to ekstra.:tøff:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.