Veslis
05-01-2010, 10:12
Nå er jeg i 15. uke, og så vidt jeg har skjønt så burde det være mulig å kjenne livmora nå, men jeg klarer ikke å kejnne noe som helst. Hver kveld når jeg legger meg klemmer jeg på magen, begynner helt nede ved skambeinet og klemmer meg oppover til navlen, men kjenner ikke noe til livmora. Det er mulig at det kjennes litt "hardere" ut enn før, men jeg har aldri hatt for vane å klemme på magen tidligere, så det vet jeg i grunn ikke :himle:
Siden jeg er førstegangs, så vet jeg jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter, så hvordan kjennes livmora egentlig ut, og hvor sånn ca skal man kjenne det? Og skal man klemme hardt? Er det sånn at det skal vøre helt tydelig at dette er livmora, type en hard "kant" av noe slag? Og har det muligens noe å si at jeg fra før av er godt polstret på magen fra før av? Føler meg litt dum nå, men jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal kjenne etter :rødme:
Siden jeg er førstegangs, så vet jeg jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter, så hvordan kjennes livmora egentlig ut, og hvor sånn ca skal man kjenne det? Og skal man klemme hardt? Er det sånn at det skal vøre helt tydelig at dette er livmora, type en hard "kant" av noe slag? Og har det muligens noe å si at jeg fra før av er godt polstret på magen fra før av? Føler meg litt dum nå, men jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal kjenne etter :rødme: