Vis full versjon : Noen som kan anbefale fysioterapeut i Trondheim?
Jeg plages med bekkenet og har fått beskjed fra legen om å kontakte fysioterapeut selv. Noen som vet om flinke fysioterapeuter i Trondheim?
Har stort behov for en person som er profesjonell og viser omsorg.
Sparker i denne tråden litt:sparke:.
Ingen som vet? Legen sa jeg burde kontakte manuell terapeut..
Jeg har vært hos en fysioterapeut som virker som har veldig peiling på bekkenplager (jobbet med dette i 20 år) og hun har egne bekkengrupper.
Er hos Trondheim fysikalske institutt (http://www.tfi.no/), hun jeg er hos heter Berit Johansen, men er mange andre og manuell terapeuter der og.
Lykke til!
Lille Ulv
23-01-2010, 19:11
var også hos Berit Johansen på trondheim fysikalske forrige svangerskap. syntes hun var flink. vet også at mange har gode erfaringer med en i Fossegrenda. husker ikke helt hva hun het for noe...
Kan desverre ikke hjelpe deg med fysioterapeut, men ville bare si at jeg har flere venner som har fått fantasisk hjelp hos kiropraktor med bekkenplager når fysioen har stått fast, men det kommer sikkert an på hvilke plager du har.. Vet om et par dyktige kiroptaktorer i Trondheim, men har jo ikke erfaring med dem selv på slike ting.. Send meg en PM om det blir aktuelt, så skal jeg finne frem navnene..
var også hos Berit Johansen på trondheim fysikalske forrige svangerskap. syntes hun var flink. vet også at mange har gode erfaringer med en i Fossegrenda. husker ikke helt hva hun het for noe...
Hun i Fossegrenda heter Trude, og er på Frisk Fysioterapi :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.