PDA

Vis full versjon : Jeg blir så sinna jeg....

Kwistin
08-09-2002, 23:31
Hehe... Var på innflyttnings fest / bursdagsfest i går.... Hadde ikke lyst til og gå jeg, for da måtte vi sove over (for jeg har ikke lappen, for dyrt med taxi hjem) Alle kunne feste og drikke utenom meg.. Men vi reiste ut... Så jeg ble sur på typen min utover kvelden siden han drakk og ble godt i humør.. Enormt høy musikk, så jeg synes veldig synd om det lille nurket i magen min... Så var det en D.R.I.T.A FULL dame der (Hun som bodde i kjelleren der) Jeg satt i en god kraftig lenestol, som du også kan gynge med.. Jeg kjennte ikke denne damen som stod bak meg på rundt 40 år og danset, kom bak meg og maset om ett eller annet, hun var bare jævla ereterende, tilslutt begynnte hun og tippe meg, så jeg lå nesten med hode i gulvet i stolen.. 3 gangen ba jeg henne slutte.. 4 gangen, reiste jeg meg opp, klink edru men sinnsykt forbanna, kløyp henne det jeg kunne i armen med alle fingrene mine og sa til henne : Vil du gi faen, jeg er gravid og hormonell, og edru.. Kan du kutte ut... Hun ble pissesur og gikk hjem... Heldigvis for meg, og en del andre som hun hadde plaget sinnsykt med ballegrep osv.. Senere gikk noen ned for og se hva hun gjorde, da lå hun og sov i gangen med et lite bord over seg :???: :???: :bonk: Jeg satt bare og freste i stolen etterpå, og lurte i grunnen på hvorfor jeg exploderte så kollosalt?? En liten stund etterpå hadde jeg glemt det.. Klokken ble 3, musikken var galhøy, jeg gikk og la meg... Tenkte bare på lille nurk.. Alle var fulle og rare.. Inkludert min kjære.. som jeg håpet ville bli med meg og sove.. Neida han kom 4.15... Da var jeg så sint at jeg kjellte ut han også... For han ikke kom rett etter meg.... 4.30, da sovnet jeg... Og våknet og sto opp 9.30.. Så i dag er jeg gal trøtt :gal2: Om morgenen beklaget jeg meg for min kjære, og jeg forklarte ham at jeg aner ikke hvorfor jeg blir så sint.. Men han takler meg.. Han vet jo igrunnen hvorfor jeg er som jeg har blitt...
Er så glad for det, for vi elsker hverandre så utrolig masse :hjerter: :gladtrist :hjerter: :)

Jeg gråter ikke denne graviditeten, kaster ikke opp, er ikke kvalm... Denne gangen exploderer jeg... Har liten matlyst... hmm... Skal bli spennende på UL på fredag...

Måtte bare fortelle, og få ut litt agresjon... Skal bli lenge til neste fest ja... Kose stund med vin og venner, og rolig musikk er fint.. Men fest.. Nei takk....

17+3

vest
09-09-2002, 00:19
Lenge siden vennen åssen har du det :)
vi skal flytte nå har fått hus i spania så nå reiser vi:klapp: :klapp: :klapp: endlig gleder meg men dere må komme på besøk vet dere ..
Ellers bare si om det er noe dere trenger til Lars Wiliam eller bebisen :)

Herregud får ei kjerring ja :gal2: uff

God klem

Tidl. bruker
09-09-2002, 23:26
huff for ett kvinnfolk!:sint:

stratos
10-09-2002, 03:17
æsj! Hun fortjente det lille hun fikk! Har vært skikkelig irritert for småting denne graviditeten...har ikke tålmodighet lenger heller; stakkars min lille familie! Men det går jo over!

stratos & nr. 2 19+1!