PDA

Vis full versjon : Vondt underst i bekkenet...

tuppa
16-01-2010, 17:47
Ja, hvordan skal man forklare det...??

Jeg har vondt midt under, og det stråler nedover innsiden på låret, tidvis helt ned i hælen... :urk:
Det vonde punktet kjenner jeg om jeg klemmer utover mot benet, akkurat ved skjedeåpningen liksom, og om jag sitter på en stol litt foroverbøyd, så ditter jeg liksom på punktet.:sparke:
I perioder på dagen er det bedre, men kan våkne midt på natten av at det gjør vondt, i dag har det vært plagsomt. Sist fikk jeg det kun de siste ukene, la mest merke til det etter fødsel.

Jeg har også tidvis vondt i symfysen (dette er jo helt tydelig BL, men hva er det andre?), leste at dette kan stråle bakover og nedover benet.

Noen med erfaring? Hva kan dette være?

Gruff
16-01-2010, 18:31
Vil tippe alt er bekkenløsning...
Det er iallfall der jeg har kjent min bekkunløsning også (rundt skjedeåpningen på en måte og framover og bakover derfra -ja hele området igrunnen...)

Fikk øvelser fra fysioterapeut sist svangerskap. Fant ut at det var øvelser for lyskestrekk som hjalp meg best da :snill:

Håper du finner ut av det!

smurfette
16-01-2010, 18:52
Det høres nøyaktig ut som det jeg har! Fikk massasje av de indre lårmusklene hos fysio på torsdag, og det hjalp litt, så det kan hjelpe å tøye de litt :-) Er nok sannsynligvis BL ja:jupp:

tuppa
16-01-2010, 22:36
Okei, takk!

Da skal jeg begynne å tøye!