Vis full versjon : Jeg er på god vei...
K@roline
28-04-2003, 08:29
Hei jenter...
Jeg føler jeg er på god vei til å slutte å røyke. I går røyket jeg ikke mer enn 1 1/2 røyk. Er stolt av meg selv jeg nå... Gleder meg til den dagen jeg er helt røykfri. Lykke til dere andre også... Dette klarer dere, det jeg gjorde var å innstille eller hjernvaske meg selv med at jeg ikke var avhengig, og etter en stund, sånn som nå, så tror jeg rett og slett at jeg ikke er avhengig. Typen var også med på å overbevise meg. Det virket for meg ihverfall.
Så flink du er!:klapp: :klapp: :klapp:
Stå på, det er rette innstillingen du har funnet deg:)
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
DU ER SUPERFLINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det der fikser du!!! 1 1/2 røyk på en dag er superbra!!!!!!!!!!
Jeg røyker ca 8 per/dag, for mye, men har gått ned fra 15-20/dag!
Så jeg synes selv jeg er flink. Det går fremover i riktig retning i hvertfall!!!!!!
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
FOR OSS SOM PRØVER OG EV.KLARER DET!!!!!!!!!!!!
Andrea_mor
10-05-2003, 01:15
Du er kjempe flink!!!!! :klapp: :klapp: :klapp:
Håper jeg klarer det også!!
Krysset av på prøver så godt jeg kan
Jeg prøver alt jeg kan for å ikke sprekke.. sambo er noget negativ til røyking når jeg er gravid..så for hans og bebiens skyld (og Alexander sin) så skal jeg klare det!
Filifjonk
15-05-2003, 16:22
Tror neppe jeg klarer å slutte helt. Er altfor innrøyka og altfor glad i røyken til å greie det. Har under de forrige svangerskapene greid å kommen ned til tre om dagen. Og denne gangen er målet mellom 5 og 1. I disse antirøyke-tider føler man seg som en skurk dersom man innrømmer at man faktisk trives med røyken og enda verre er det å innrømme at man faktisk ikke greier å slutte under gaviditet. Men jeg inrømmer det villig vekk.. skal mye til for å få en storrøyker gjennom snart 20 år til å legge vekk røyken for godt.
Så det jeg har prestert til nå er jeg mektig stolt av.. har kutta ut den harde Princen og gått over til Barclay ( dansk fjell-luft) og har i tillegg greid å sneie ned fra 20 og mer om dagen til nå rundt 7-5.
Det er en prestasjon det!!!
Tidl. bruker
10-06-2003, 16:42
Jeg har klart å kutte helt :klapp:
Det var heldigvis lettere enn jeg hadde forestilt meg, prøvd å slutte endel ganger før jeg ble gravid også, men det gikk aldri (Lukta på ØLkorka så var røyken der med en gang ;))
Tror vel litt at jeg kommer til å starte på igjen når jeg kan nyte det "søte liv" men håper selvfølgelig at jeg klarer å motstå fristelsen............
:bryn: røyker enda, så vi får se hvordan det går... Den tid den sorg...
Synes alle som ikke klarer å slutte helt, men som har trappet ned masse er KJEMPEFLINKE :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.