PDA

Vis full versjon : Torsdag, 29.aug....

Børdy
09-09-2002, 00:24
...klokken 17.30 tok jeg det som jeg inderlig håper var min aller aller siste sigarett noensinne! Jeg syns jeg har vært veldig flink, i og med at jeg ikke har tatt et eneste trekk siden da. :klapp:
Men det har ikke vært mangel på lyst, da. Prøver å være sterk, og bevise for meg selv at jeg har selvkontroll. Og det har jeg jo hatt, så langt iallefall. :p

Skulle nok sluttet tidligere, men har ikke vært motivert overhodet. Til jeg da denne torsdagen tenkte som så at HVORFOR skal ikke jeg kunne slutte, er det virkelig denne sure røyken som bestemmer over meg? Så jeg bestemte meg for å ta tilbake sjefsstillingen, og gi meg selv og mitt ufødte barn et bedre liv! :)

Og hver time og hver dag er som en liten seier for den nye, røykfrie meg! :D Håper bare at denne seiersrusen holder seg, slik at jeg slipper å engang tenke på nikotinrus...

Måtte bare få fortelle hvor stolt jeg er av meg selv... :p

Bubla på 13+5 er nok helt sikkert enig i at vi har det best uten røyken! ;)

Tidl. bruker
09-09-2002, 00:27
Så bra!!!! :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Bluelady
09-09-2002, 21:00
Ja, du har all mulig grunn til å være stolt og stå i mot litt til så er faktisk snart det verste gjort. I hvert fall fysisk.
Jeg sluttet å røyke 12.mai og har ikke tatt et eneste lite trekk siden da. Jeg er også stolt.
Den første uka var verre enn verst, den andre uka var litt bedre og så ble det bare bedre og bedre. Noen helt j.. dager var det jo innimellom da men. Folk sa at jeg ville få en ille periode etter 2-3 måneder også, men på det tidspunktet var jeg blitt gravid og kjempekvalm... det siste jeg orka var røyk.

Stå på videre; de små i magen vår har det jo best uten nikotin.

Børdy
18-09-2002, 23:23
Har fortsatt ikke tatt et eneste trekk av giftpinna!!! :D :D :D

Det går lettere og lettere for hver dag som går. :p

Selv om det av og til føles som om jeg må røske av meg håret for å glemme at jeg vil ha røyk, og jeg vil ha det NÅ...:bonk:

Men det står ikke på så lenge da. Heldigvis.

:findag:

Loppa
19-09-2002, 15:42
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Selv tok jeg min siste røyk fredag 26.juli. Og jeg har ikke smakt røyk siden. Begynner å nærme seg 2 måneder nå og da tenkte jeg at jeg skulle ta med gubben ut på middag. Som en belønning til meg selv så skal vi da koooooooooooose oss med 3 retters middag og for mitt vedkommende brus da. ;)

Lykke til videre !

Klem fra Loppa & Lille Håp, 20+6.

LaLuna
19-09-2002, 21:16
Kjempebra!!! :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Jeg slutta å røyke i fjor sommer, og da fant jeg ekstra inspirasjon i en dings jeg lasta ned fra nettet og som stod og talte dager og uker siden siste røyk, pluss hvor mye penger jeg hadde spart osv.

Anbefales!
www.silkquit.org (http://www.silkquit.org)