Vis full versjon : Leggvondt i flere dager
Har vært litt plaget med leggkramper, og det har vært vondt der og da og så har det gitt seg. Men nå har det blitt skikkelig ille!
Nå har jeg hatt vondt i leggen i 4 dager etter en leggkrampe, og kan ikke skjønne at det er normalt? Kan nesten ikke stå på foten. Noen andre som har hatt det sånn? Og hva har dere gjort med det?
Hilsen Hildur & :baby: :baby:
Termin 280803
hallo.
var også mye plaget med legg kramper på nr 1,smurte da på cooling gele fra body shop.du får også kjøpt dette på apoteket.
det virket kjempe mye på meg.
nå er jeg 20 uker på vei med nr 2 og nå har jeg begynt med b - vitaminer og synes faktisk det hjelper veldig bra.
merker faktisk hvis jeg glemmer og ta de ett par dager.
det skader jo ikke og prøve noen av tingene .
lykke til.
Jeg fikk beskjed om å ta magnesium og E-vitaminer.
Og helt sant: jeg har ikke problemer lenger.:D
Spør bare på apoteket du.
Maya30 :findag:
Filifjonk
04-05-2003, 23:29
B-vitaminer har hjulpet meg.
Samt et daglig tilskudd av folinsyre.
Er veldig plaget av leggkramper selv. Krampene skyldes press på en av de store venene, slik at blodsirkulasjonen blir dårligere. Jeg kuttet ut høye heler og passer på å strekke/tøye godt ut hver dag. Det hjelper godt på meg. Dersom jeg glemmer å strekke en kveld kommer krampene garantert til natta..
27+0
Filifjonk
09-05-2003, 11:57
Leggkramper kan være så sterke at man har smerte i leggen i mange dager etterpå. Det man kan gjøre for å redusere disse varige smertene er å massere leggen umiddelbart etter at krampen er gått over. Jevnlig massasjen i etterkant kan også redusere faren for nye kramper.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.