PDA

Vis full versjon : spontanabort

kalbi23
26-01-2010, 20:08
hei jeg har hat min første spotant abort å jeg fikk ikke sakt til typen engang at jeg var gravid før jeg fant det ut. er helt ut av meg jeg. å lurer på å la vare å si det til typen så han sliper å gå gjennom det. hva synnes dere trenger hjelp :shock:

MsTupsi
26-01-2010, 20:13
Huff, det var trist... :klemme:

Men jeg tror absolutt jeg ville sagt det til typen likevel - dere er jo to om dette, og det vil være fint for deg å ha noen å snakke med. Han vil kanskje også ha problemer med å forstå hvorfor du er lei deg om du ikke sier noe. Jeg tror det er bedre at dette er en erfaring dere deler, heller enn at den blir stående mellom dere.

Ikke så flink til å forklare... Men lykke til, neste gang sitter nok spiren skal du se!! :lykke:

kalbi23
28-01-2010, 18:08
Huff, det var trist... :klemme:

Men jeg tror absolutt jeg ville sagt det til typen likevel - dere er jo to om dette, og det vil være fint for deg å ha noen å snakke med. Han vil kanskje også ha problemer med å forstå hvorfor du er lei deg om du ikke sier noe. Jeg tror det er bedre at dette er en erfaring dere deler, heller enn at den blir stående mellom dere.

Ikke så flink til å forklare... Men lykke til, neste gang sitter nok spiren skal du se!! :lykke:

ja men han er ike klar for unge nå å plus jeg vil ikke at han bli urolig og pluss at han er syk nå så jeg veit ikke det er så vanskelig