PDA

Vis full versjon : Vet dere hva det blir?

Frost
13-08-2002, 03:08
Jeg lurer på om augustdamene vet hva de har i magen :). Om dere ikke vet hva tror dere? Jeg selv aner ikke, men regner med en gutt til. Har to fra før så det er det jeg kan:kidoki: . De to :storeb: :storeb: er jo dessuten verdens skjønneste ;)

Preggy
13-08-2002, 06:49
Hei på deg!

Jeg vet ikke hva det blir, men har trodd helt fra dag en at det er liten gutt. Fikk ikke vite på UL, tror ikke jordmoren var så veldig interessert i å fortelle oss........
Har både "gutte- og jente"tegn, så det blir spennende!!

Hege72
13-08-2002, 10:53
Da jeg var på kontroll i uke 18 ble jeg spurte jordmor meg om hun skulle se etter kjønn... Hun sa at det "kan se ut som jente":stores: ,men at det var vanskelig å se.
Så jeg har tatt det for god fisk, og dermed bare handlet typiske jenteklær!
Fikk helt hetta her om dagen, da jeg fikk følesen at det sikkert var gutt(ikke så stilig med hvit hentedress med røde blomster på da:eek: !!!)

Veldig mange sier jeg har typisk guttemage, men det tror jeg har noe med at jeg var så tynn i utgangspunktet, så det ser ikke ut som jeg har lagt på meg så mye på resten av kroppen..

Noen som vet hvor mye man kan stole på det jordmoren sier?
Har noen av dere fått vite forskjellige eller feil kjønn på UL?

:findag: Klem Hege T-5:)

Tidl. bruker
13-08-2002, 11:11
Vi får sansynligvis en gutt. Jeg har hatt guttefølelse hele tiden. På UL mente legen han kunne se en pung, men han var ikke sikker. Vi har gutt fra før, og jeg synes det blir flott å få en liten tass til:)
-Men blir det jente er jo det fantastisk også:)

Klem fra Kaija

Sinka
13-08-2002, 11:18
Hei!

Jeg går med en liten Frida i magen. Har fått vite det på to UL. Gleder meg enormt, så nå må hun se til å komme!!!

Sinka og lillemor:baby: T+5

Dolci
13-08-2002, 13:42
Jeg har en liten :storeb: i magen. Har en :stores: fra før på 5 år så det blir gøy med en av hver.
Har fått bekreftet at vi skal ha gutt ved 2 ultalyder, så de kan vel ikke ta feil nå?

Jeg har også en typisk guttemage, den går rett ut i en tut. Har livet fremdeles, og bakfra er det ikke mulig å se at jeg er gravid. Men for en tut mage :D

T-11

Snorkfrøken
13-08-2002, 13:45
Vi vet ikke hva vi får:)
På den ordinære UL'en antydet jordmor ei lita jente , men hun var veldig usikker.
Pappa'n er overbevist om at det blir gutt, selv håper jeg bare at h*n kommer snart :)
Har forøvrig veldig guttemage ifølge de "som vet dette", men det hadde mamma med meg også :p

Klem fra Snorkfrøken T+7