PDA

Vis full versjon : Stønn. sukk og kav ......

Moni
09-09-2002, 00:45
Heisann alle novembermager !

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men her er det mye lyder når mor skal gå til ro for kvelden.... Magen begynner virkelig å tynge, og med bekkenløsning og "slide liggeunderlag" som forøvrig aldri vil ligge skikkelig så blir det mye pes....
Den vordende pappa hører med tålmodighet på den pesende hvalen ved siden av seg som kaver seg til rette med halsbrannen rivende i halsen, og prøver å trøste så godt han kan....
- det skal ikke være lett !! Men jeg tror etter denne seansen er over at jeg vil sette umåtelig pris på å få kroppen tilbake, ligge på magen og kunne snu på hodet og kroppen i hvilken som helst retning jeg måtte ønske og ha et lite gull i korgen ved siden av- det må bare bli helt deilig !!!! Eller hur ?

Klemmer fra Moni 30+4

Nikken
09-09-2002, 01:30
Enig Moni - skal bli godt å få kroppen tilbake!
Stort sett så går det ganske greit, synes jeg. Kan fortsatt ligge på rygg. Kjenner litt bekkenplager når jeg snur meg, og fikk halsbrannen kastende over meg for noen uker siden. Merker at halsbrannen er verst hvis jeg ligger på høyre side. Hvorfor er det sånn:???:
Fikk for første gang krampe i den ene leggen i natt, og håper ikke det er noe som til stadighet skal komme!
Kroppen er forøvrig full av vann i dag, og jeg merker nesten at jeg skvulper over...

Men stort sett går det greit :)

Amasone
09-09-2002, 02:51
Har samme problem med halsbrann når jeg ligger på høyre side. Kan det ha noe med at magesekken min ligger på venstre side? Det bobler og skvulper i magesekken min når jeg puster inn. Rare lyder. Ellers begynner jeg å få problemer med å tørke meg mellom tærne etter dusjing, og å få på meg sokkene om morgenen. Mannen min må nok tre støttende til snart.......

Og i går hadde jeg mine første kynnere. NÅ vet jeg hvordan det er. Men jeg har enda ikke merket at npe råmelk kommer ut av brystene mine. Skal ikke det skje snart, da?

I morgen er jeg 32 uker på vei. Hurraaa !!! Bare 8 - 10 uker igjen, maks.......:findag:

Kame
09-09-2002, 06:25
Hm, jeg får antydning til halsbrann når jeg sliter med å få sove - SLIK SOM I NATT! Ble tilslutt så ergelig at jeg sto opp.

På en måte er dette nesten bra, for jeg har time hos legen klokka 0900 i dag, og har jo lenge hatt planer om å tigge om redusert arbeidstid - spesielt pga at jeg har hatt søvnvansker - men de siste nettene har jeg sovet bra - endel våkning og snuing, men ikke verre enn at jeg sovner fort igjen...

Kjenner også stikking i hofter og verk i ryggen når man kaster på seg hvert 10. minutt. Og i går klaga mannen min på at jeg snorker noe gjønnjæ****! Harruhørt!? JEG snorker da IKKE! :gal2:

Men ja - nå begynner jeg iallefall å bli klar som et egg for å verpe denne ungen! Kjenner på meg at jeg kommer til å gå bananas i butikkene fremover også - nå har jeg fått det for meg at det er på tide med helsetepper, flannelskluter og gaskluter. Snart iler jeg vel på helsekostbutikken og apoteket for å handle kremer også! 2 måneder igjen i dag....

Ååååå så lenge til!! :eek:

Noni
09-09-2002, 21:40
Min mann nevner også assosiasjoner til hvaler som har forvillet seg opp på land, stakkars mann:gal2: er ikke bare vi som sliter med nattesøvnen nei.
Det begynner å bli vanskelig å finne komfortabel stilling og når man endelig har peset seg frem til en god sovestilling kommer leggkrampene på løpende bånd det er VONDT!!!!:p
Bortsett fra det er jeg ikke så plaget med disse andre tingene som halsbrann ol.:klapp:

:vink: Noni og :baby: Bitteliten (30+1)