Vis full versjon : Madrasser til seng og vugge
IzziCreo
09-09-2002, 01:03
Heisan,
trenger noen tips om hvor det er bra å kjøpe madrasser til sprinkelseng og vugge i Oslo. Har ikke anelse hva slikt koster - og kan sikkert bli lurt til å kjøpe en som er altfor dyr :p Så hva er normalpris på slike madrasser?
Klem Suzie Q 27+6
Men de selger ihvertfall skumgummi i metervare og de har så vidt kjeg husker 3 eller 4 tykkelser å velge mellom, så da er det bare å måle hvor stor madrass du trenger til vugge å seng og så skjærer de det til for deg.
Jeg kjøpte madrass til babykurv og skal ha en til vugge og for den som var 70*50 så betalte jeg 65,-
De er nok de rimeligste på slike madrasser.
:findag:
IzziCreo
09-09-2002, 12:42
Heisan,
er skumgummi "bra nok"? Trenger man ikke liksom "vanlige" madrasser... Kanskje ikke akkurat springfjær til en liten kropp men... Bare spør jeg ;)
Klem Suzie Q 28+0
Ps Som dere skjønner er jeg skikkelig grønn :bonk:
Deveier jo ikke allverden disse små,
og en skumgummimadrass holder i
massevis ;)
Lykke til !
:findag: Puu 32+5
Selv fikk vi Svane-madrass av moren og faren min, den er sikke skumgummi, men heller ikke springfjærer eller noe slikt,
Vi har en slik i 60*120 pga at barnet skal tross alt bruke senga noen år, kan hvertfall brukes opp til tre år....
Og det er viktig synes jeg å ha en skikkelig god madrass til barnet også.... Tenk over de samme tingene som om du skulle kjøpt madrass til deg selv....
Savanna 30+2
Vi har kjøpt madrass hos Norsk sengetøylager (eller Jysk som de heter nå). Den virker helt super!;) Jeg vet faktisk ikke helt hva den består av, men det er hverken fjæring eller skumgummi. Det som er så fint er at den har en myk og en hard side som man bytter ettersom barnet vokser. Den er ikke allergifremkallende og man kan ta av trekket og vaske. Prisen var helt ok 398.-. Den finnes forresten i to str. til sprinkelseng: 55cm x 115cm og 60cm x 120cm.
Klem Frida T+1:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.