Vis full versjon : Sterke smerter i magen
:( :(
Jeg har så utrolig vondt i magen min. Ikke der som baby bor, men oppe under puppene liksom. våknet av det for en time siden. Akkurat nå er det ikke fult så ille men det kommer i bølger. Har time hos legen litt senere, men jeg vet ikke om jeg klarrer å vente så lenge.
Det er så vondt at jeg faktisk krøker meg sammen og nesten griner på det værste.
BUHU!!!
Det kan ikke være luftsmerter?
Jeg har vært litt plaget med det, og det er helt forferdelig vondt.
Men er du usikker kan du ringe legekontoret og høre om han har tid til deg litt før.
Klem fra Robyn, T-8
Hei :stakar:
Kan høres ut som luft,ja...
Det er forferdelig vondt på sitt verste, akkurat som om det tar pusten fra en helt...
En ting jeg har erfart som hjelper, er å ligge med magen over masse puter,rulle på dem på et vis,med baken i været...:blush:
Da bruker det å bedre seg...
Om ikke, ring legen, sånn kan du jo ikke gå?
:klem:Anne M + lillegutt T-20 :baby:
Jeg er ingen doktor, men jeg har også hatt endel problemer med smerter rett under brystene. Forsøkte alt mulig, bl.a. byttet BHer og annet. Men da kom legen min og sa at det dessverre var lite å gjøre med, da det mest sannsynlig var bukmusklaturen som var i strekk!!!!
Kom deg til legen, og fortell oss gjerne hva han sa!
Lykke til!
Klem fra Katta
Lille Persille
09-09-2002, 14:40
Huff da. Høres ikke godt ut. Det første som slo meg var syre ved lukkemuskelen til magesekken. Du trenger ikke å kjenne noe videre oppover i halsen, det holder med at det ligger rett over og etser.
Hvis det er dette skal det hjelpe å holde brystet høyere enn magen, og bli verre når du legger deg ned eller bøyer deg. Dette kan faktisk være nesten uutholdelig. Link og Gavicon o.l kan også lindre en stund.
Håper legen kan hjelpe deg, god bedring.
:) 34+0
Det hjalp ikke så mye å gå til legen.
Legen min er en smule spesiell og skal byttes med tiden. Han hører liksom bare det han vil høre.
Han skrev ut sykemelding og sa vi skulle se nærmere på det når jeg skal til kontroll neste gang om en uke.
Smertene gikk over til slutt, men fy f... så vondt det var.
Lille Persille: Det kan kanskje høres ut som det du beskriver. HAr hatt litt halsbrann og sure oppstøt siste dagene også.
Takk for hjelpen alle sammen
på'n igjen!!!
Skulle nesten tro det var innebygd klokke det her. samtidig som i går....
AUAUAUAU
:( :( :(
Hei har du vondt i hodet? fått vann i kroppen?
Jeg gikk også med slike smerter de kom hver natt til samme tid og varte i 2-3 timer, men jeg hadde også hodepine, mye vann i kroppen plutselig, og det viste seg at jeg hadde akutt svangerskaps forgiftning. Smertene var rett og slett nyrene mine som hadde sluttet å fungere. Legen min slo det vekk med luft smerter.
Mener ikke å skremme, men vær obs.....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.