Vis full versjon : Jeg har så vondt i hode!
Jeg holder på å bli :gal2:
Det er sant! sitter på jobben og er alene. Jeg har tatt 2 paracett for ett par timer siden, men de hjelper ikke i det hele tatt. Er det noen som har noen gode råd???? Jeg er nå 17 uker og har sliti med hodepine hele sv. skapet..... Hva skal jeg gjøre??????
Kommer dette til å gi seg senere????
skaff deg litt massasje det hjelper alltid
Petterine
29-04-2003, 11:54
Sliter med det samme som deg, og er 25-5 nå. Startet med fysioterapi for et par tre mnd siden og det har hjulpet på det verste(tidligere gikk hodepinen over i migrene hvis jeg "tynte" meg.. Har ikke hatt migrene på over en mnd.
Få deg rekvisisjon fra fysioterapaut, så skal du se at det virker.....
Lykke til!!!
Ja jeg får se om ikke jeg får gjort det..... Var veldig plaget av migrene før, men det forsvant under mitt forrige svangerskap og jeg har ikke hatt det siden ( det er 7 år siden) Tanken på at det skulle komme tilbake nå har slått meg mer enn 1 agng.
Tidligere Bruker
29-04-2003, 20:53
Opprinnelig melding fra Ceni
skaff deg litt massasje det hjelper alltid
Hjelper ikke for meg. ;)
jeg sliter også en del med hodepine, og det er nok pga migrene. :( Noen har også hormonell hodepine i svangerskapet.
Jeg må ta en pinex forte om det blir for ille. :( Men legen har sagt det er helt ufarlig for fostret i moderate mengder.
Håper du slipper å slite med dette resten av svangerskapet.
:klem:
Jeg hadde også en del hodepine, men så viste det seg at jeg hadde lav blodprosent og da jeg begynte å ta jern forsvant det helt. Det er jo ikke sikkert at det gjelder for deg, men jeg vil anbefale deg å ta en grundig sjekk på om du ikke mangler noe.
God bedring
Hilsen Hildur
Drikk mye vann, for lite væskeinnhold gir hodepine. frisk luft og en kjærlig mann som trykke till på hodet kan vel heller ikke skade. Lykke til:stakar:
Uffadeg Caja....:(
Jeg har desverre ingen gode råd, men de har du jo fått en del av:)
Håper bare hodepinen din gir seg snart!
Klem fra athiqa og lille funky noodle 16+4:baby:
Angelique
30-04-2003, 15:30
Caja: det er progesteron (håper det er skrevet riktig!!) økningen som gjør at du har mye vondt i hodet! Det er normalt rundt denne tiden.Hadde det selv da jeg var rundt de ukene du er i nå.Dette har jeg lest i de forskjellige bøkene vi har fått angående svangerskap osv. bla den jeg fikk hos legen min.
Jeg drakk mye vann. Kuttet helt ut kaffe. Det hjalp. Ellers var jeg og tok aromaterapi. Det var skjønt!!
Lykke til.Håper det gir seg snart for det er virkelig plagsomt og vondt
Tidl. bruker
30-04-2003, 15:37
Akupunktur!!!
Da jeg gikk med nummer to hadde jeg migrenehodepine i 10 uker.:(
Tilslutt ble jeg tipsa om å prøve akupunktur.
Jeg fikk noen nåler i øret og vips, så var det over. :D
Anbefales virkelig!
Takker så mye for svar aller sammen;)
Bente: Stakkar deg å, dette er ikke no gøy.
Hildur: jeg har sjekket blodprosenten... ingenting i veien med den.
Loop: Jeg drikker mellom 3-4liter vann hver eneste dag,
Athiga: Takk
Angelique: Det er bare det at dette har vart hele svangerskapet. Håper det snart gir seg. Kaffe blir det veldig lite av, kansje bare en kopp når jeg er på nattevakt.
Mimsen: Kansje jeg skulle prøve det. Gjør det meste jeg nå for å bli kvitt denne hodepinen som kommer igjen dag etter dag.
Tror jeg kommer til å bli :gal2: snart...
Takker for mange gode forslag! Jeg skal prøve og se hva som hjelper..... TAKK!!!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.