PDA

Vis full versjon : Utvidet ultralyd??

Heidimor
29-04-2003, 12:57
Håper noen kan svare meg på dette....;)

Jeg og samboeren min har vurdert og ta en ultralyd for å sjekke om alt er som det skal med babyen og selvfølgelig vite kjønnet. Jeg tror vel ikke det er noe galt, men fint og få sjekket og herlig og få se ungen vår igjen. Grunnen til at vi gjøre det hovedsakelig er pga søsteren til min kjære. Hun fødte en datter med keisersnitt i uke 35 som hadde vannhode og i ettertid fått cerebral parese. Han er nok litt engstelig for at det kan ligge i familien og tenker ekstra mye på det denne gangen. Hadde ikke vært tilfelle så hadde han nok ikke gått med på det.

Hvor er det beste stedet og gjøre dette? Har hørt at Byporten skal være bra, men også Volvat har jeg hørt er ålreit. Hvor vil dere anbefale oss og gå. På Byporten leste jeg noe om at det var kun på fredager man gjør dette, er det tilfelle?

Håper på svar og varme anbefallinger om at vi gjør det riktige;)

Jeg er nå 20+2... Vil vente litt da jeg også ser nysgjerrig på kjønnet til babyen... Når må jeg ta da? For at de skal se det liksom... Leste noe om at man kunne garantere kjønnet i uke 23-24...

Ceni
29-04-2003, 13:05
uke 23-25 har jeg hørt at man skal kunne se kjønnet

Dahlia
29-04-2003, 13:16
Jeg vil anbefale Røde Kors klinikken i Fredrik Stangsgate. Spør om time hos en utrolig flink dame som heter Mette Isaksen :)

:findag: