PDA

Vis full versjon : Stakk så vondt i magen

Cazandra
13-08-2002, 03:22
I kveld har det gjort vondt i magen.Har stikket så fælt. På høyre side. Vet at det kan være livmoren som strekker seg. Men syns dette var skikkelig ubehagelig og ekkelt.
Tenkte på ett på at det kan være svangerskap utenfor livmoren.
Men hadde vel kjent at det gjorde vondt med å trykke på magen, kanskje:???:
Kan noen berolige meg ved å si at det er veldig vondt av og til for dere også:gal:

opus
13-08-2002, 11:02
Huffda, det hørtes ikke godt ut :(

Jeg husker at jeg hadde ganke vondt stort sett hele tiden de 3 første mnd. Husker jeg tenkte at "dette går aldri bra" - men det gjorde det jo :)

Vi krysser fingrene for at det ikke er noe skummelt :)

XXXXXXX

Cirkeline
13-08-2002, 11:50
Jeg har også masse vondt innimellom. Kan være skikkelig ubehagelig og vondt. Har heldigvis ikke vondt hele tiden. Vondten kommer og går.

Klem fra cirkeline og bittelille glør (7+4)

Beate
13-08-2002, 14:34
Det er helt sikkert bare livmorbåndene som strekker seg. Ikke noe farlig.
Jeg har ikke merket særlig mye til at livmoren vokser, noe jeg synes er rart, spesielt siden min vokser ekstra fort. Men, men..er vel forskjellig fra hvor mye vi føler av det ene og det andre sikkert.:)

Lillian
13-08-2002, 15:03
Jeg var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet de første ukene, for det kjentes jo sånn ut! Husker ikke hvor lenge "menssmertene" varte, men de gikk gradvis over i løpet av de første månedene. Som de andre sier så er det normalt å kjenne litt smerter når livmoren vokser, men er du bekymret så ville jeg ringt legen. Ikkeno gøy å være redd heller! :klem:

Lonestar
13-08-2002, 20:42
Usj, jeg hadde også vondt i magen i går. Ikke stikking, men sånn "tung" følelse...kjentes ut som livmora og hele ruklet skulle dette ut..:gal:
Regner med at sånne "vondter" er helt normalt!

Linda1
14-08-2002, 03:56
Helt normalt ;)
Det er mye som skal strekke litt på seg, og det kan til tider være ganske ubehagelig :(