PDA

Vis full versjon : nå er det ikke hemmelig lenger...

Mater
09-09-2002, 12:06
I helgen var min mor 60 år, og det var stort kalas på lørdag. Fredag fikk hun en invitasjon til meg rundt påsketider for å hilse på en ny verdensborger, hennes yngste barnebarn. Dere skulle sett det fjeset. Pappa og mamma leste dette samtidig, og de var de første som fikk vite om graviditeten. Elles så vet nå min søster det og hennes barn. Svigers får vite det i dag, tenker jeg.

Mamma og søstra mi er godt i gang med å planlegge navn, og ominnrede leiligheten vår. (Vi har akkurat flyttet inn og alt står på hue!)

Jeg gruet meg ikke akkurat, men var veldig spent på reaksjonen. Jeg måtte trekke pusten dypt, før jeg overleverte konvolutten.

Tror jeg forteller det til ei vennide og så blir det ikke så mange flere før over det "kritiske" punktet. Det blir vel om 2-3 uker.

:)

mammami
09-09-2002, 13:13
Vi tenkte vi skulle avsløre hemmeligheten vår ifm med svigers kominerte sølvbryllupsfeiring og svigerpappas 65-årsdag kommende helg. Har lurt litt på hvordan vi skulle gjøre det, men den varianten din var ikke så dum....

Vi må vel avbestille påskeferien på fjellet med det samme, tenker jeg - ser ikke helt for meg at jeg drar langt inn i fjellheimen til en hytte uten strøm og vann med en nyfødt baby!

Hampus
09-09-2002, 13:25
For en flott gave! :D

En festelig måte å gjøre det på! :kidoki:

Vi venter nok med å fortelle det til etter uke 12! Ikke lenge igjen nå!

:findag:

8+2 i dag!

Camelia
09-09-2002, 14:07
Tenker det var en av de aller beste gavene, ja! :)

Går selv med planer om å slippe bomben til foreldrene mine nå mot helga, vet ikke helt hvordan, men noe lurt skal jeg nok finne på! ;)