PDA

Vis full versjon : Om det å tisse på en pinne

Uregistrerte
10-03-2010, 13:28
Jeg har tisset på pinner mange ganger. Mange ganger har jeg fått to streker, lest ordet gravid og sett et plusstegn for gravid. Jeg blir veldig lett gravid. I perioder har jeg visst nøyaktig når jeg har eggløsning og har kunnet planlegge etter det. Nå svikter kroppen min pga litt eldre alder og det raser visst egg ut i tide og utide. Jeg ammer minstebabyen fremdeles og det har visst også innvirkning her.

Jeg tisset på pinne i går, og fikk to streker. Syklusen er kødda til denne måneden - antakeligvis utsatt eggløsning. Siste mens var 31. januar, men etter styrken på streken å dømme er jeg i femte uke - ca 4+3 vil jeg tro.

Jeg har blandede følelser. Jeg vet ikke om jeg har lyst, råd eller plass. Det er også et endelig farvel til karriereklatring til ledernivå på ei god stund.. Det er imidlertid hyggelig om de to siste er litt tette.

Vi får se hvordan dette går, for som sagt har ikke alle positive graviditetstester ført til barn for meg.

Tári
10-03-2010, 13:31
:klemme:

Man angrer aldri på de barna man får...

Drister meg til et lite gratulerer jeg :blomst:

Migica
10-03-2010, 13:42
Signerer Tàri på denne! :klemme:

Uregistrerte
10-03-2010, 13:51
Takk skal dere ha! :)

Vi skal tenke på dette til over helgen. Jeg vet at min kjære gjerne vil ha ett barn til, men jeg selv er ikke så veldig motivert. Allerede nå kjenner jeg at bekkenet sliter og regner med at jeg blir sykemeldt fra et veldig tidlig tidspunkt dersom dette går bra de nærmeste ukene. Jeg elsker jobben min, og vet ikke om jeg orker å være invalid i mange måneder fremover.

Og allerede nå er vi ganske trangbodd.. Med en til på lasset må vi ha større bolig..

Tári
10-03-2010, 14:22
Takk skal dere ha! :)

Vi skal tenke på dette til over helgen. Jeg vet at min kjære gjerne vil ha ett barn til, men jeg selv er ikke så veldig motivert. Allerede nå kjenner jeg at bekkenet sliter og regner med at jeg blir sykemeldt fra et veldig tidlig tidspunkt dersom dette går bra de nærmeste ukene. Jeg elsker jobben min, og vet ikke om jeg orker å være invalid i mange måneder fremover.

Og allerede nå er vi ganske trangbodd.. Med en til på lasset må vi ha større bolig..

Jeg kjenner følelsen.. Det er mye som skal tenkes gjennom. Her snek minstebror seg forbi p-pillen.. Jeg gikk noen runder med meg selv. Måtte tenke gjennom økonomi, plass og ikke minst orket.. Men jeg angrer ikke i dag over at minstebror er her.. Som sagt så angrer man ikke på de barna man får..

Håper dere kommer frem til løsningen som er best for dere. Lykke til med valget.. :klemme:

Migica
10-03-2010, 15:56
Jeg regner med dere er voksne mennesker som greier å finne frem til den løsningen som passer best for dere og i den livssituasjonen dere er i akkurat nå. Lykke til med valget! :klemme:

Shira-78
10-03-2010, 17:54
Jeg regner med dere er voksne mennesker som greier å finne frem til den løsningen som passer best for dere og i den livssituasjonen dere er i akkurat nå. Lykke til med valget! :klemme:

Signerer :)

Uregistrerte
16-03-2010, 10:39
Da har vi bestemt oss for å kjøre løpet. Dersom det er et friskt barn, skal vi beholde det. Jeg skal til lege denne uka, og da får vi sette i gang prosessen med fosterdiagnostikk.

Migica
16-03-2010, 11:29
Da har vi bestemt oss for å kjøre løpet. Dersom det er et friskt barn, skal vi beholde det. Jeg skal til lege denne uka, og da får vi sette i gang prosessen med fosterdiagnostikk.

Gratulerer så mye med valget! :klemme: Lykke til videre i svangerskapet og måtte alt gå bra helt frem til mål :jupp: