PDA

Vis full versjon : LES vår historie om vår surrogat prinsesse i VG på Lørdag!

pus77
11-03-2010, 09:31
Vi hadde med oss VG i India en uke får å vise alle som tror dette er utnytting og at surrogater er fra slummen at de tar FEIL!

Derfor valgte vi å dele våre live og historie med VG .
Den kommer på VG nett og.

Her kommer også mye nytting info i for bindelse med henting av barn.

Sitter her og ammer min sjønne prinsesse og vet at vi valgte riktig !:tøff:

impatient
11-03-2010, 09:47
Åh så flott, gleder meg til å se det!!

:rørt: Gratulerer med din lille prinsesse!

esmeralda
11-03-2010, 10:05
Det blir spennende, Pus. Håper journalistene lager et mere riktig bilde av surrogati-prosessen denne gangen!!!
Godt å lese at det går bra med dere, da (leste litt på SG også...)!!

Mary
11-03-2010, 10:16
Bli spennede å lese reportasjon.
Klem fra Mary

emin
11-03-2010, 13:03
Så spennende! :D

Tidl. bruker
11-03-2010, 19:35
Det blir spennende, Pus. Håper journalistene lager et mere riktig bilde av surrogati-prosessen denne gangen!!!
Godt å lese at det går bra med dere, da (leste litt på SG også...)!!

Artiklen i Dagens Næringsliv var jo et godt bilde på en god prosess synes jeg. og også art. i Henne bladet.
Og alt i alt synes jeg det har vært mange bra art om surrogati generelt, men ikke så mange om India. Så nå håper jeg også at det kommer noe bra derfra! :tøff:
Gleder meg Pus 77

esmeralda
11-03-2010, 19:39
enig annem, var india jeg tenkte på. Etter den siste tiden i NRK etc. Leser jo så mye bra om prosessen i india her inne (bl.a), slettes ikke sånn som det er blitt presentert av noen medier.

Indianna
11-03-2010, 23:11
Gratulerer så mye til dere å lilleprinsessa. :snill: Gleder meg til å lese VG lørdag. Lykke til videre med ammingen, du er tøff !!!

esmeralda
13-03-2010, 16:47
Det var en fin artikkel, Pus.
Link for andre interesserte her (http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=594002).

Tidl. bruker
13-03-2010, 16:55
Flott artikkel Pus, med fine bilder av en lykkelig familie. Gratulerer igjen! :fløyte:

Bare en liten kontra opplysing fra en "usa - farer" :blunk:; Kontraktene ved gode byråer i usa så kan ikke surrogaten ombestemme seg - hun må gjerne prøve (det er hennes rettighet) men det vil aldri holde i retten, for foreldrene er foreldrene der også - heldigvis! :snill:

Almamor
13-03-2010, 18:04
Så rørende å lese historien deres.
Gratulerer med den lille jenta:blomst:.

Millema
13-03-2010, 18:29
Flott artikkel om et høyst aktuellt tema som må mer fram i media.
Gratulerer med ei nydelig jente :-)

Manilla
13-03-2010, 18:42
Leste akkurat artikkelen- veldig god lesning!
En fin framstilling av en annen måte å få barnet sitt på, og det var en rørende historie dere fortalte!
Lykke til videre!

Pastinakken
13-03-2010, 18:55
Kjempefin artikkel! Jeg håper den hjelper med å få fart på debatten rundt lovgivningen.
Håper det går greit om jeg spør hvordan du fikk i gang melkeproduksjonen?

Tidl. bruker
13-03-2010, 19:12
Nydelig artikkel. :rørt:
Men det sto at det endte med at du må stebarnsadoptere babyen, jeg trodde det sto at de satte inn ditt egg og mannens sperm. Da er jo barnet biologisk ditt, hvorfor må du stebarnsadoptere når surrogatfamilien har sagt fra seg omsorgsretten?

Beklager hvis jeg spør dumt asså.

Men uansett, gratulerer med den fine lille prinsessa. :rørt:

Loviane
13-03-2010, 19:13
Synes det var en flott artikkel - selv om det var noen kritiske røster på siden der så var selve artikkelen vinklet veldig fint, synes jeg - og jeg fikk tårer i øynene av å lese historien deres :rørt: Fikk meg til virkelig å tenke på hvor utrolig heldige vi er, vi som ikke må streve så veldig for å få oppfylt ønsket om barn.

Gratulerer så mye med en nydelig liten prinsesse! :blomst:

Tidl. bruker
13-03-2010, 19:14
Kjempefin artikkel! Jeg håper den hjelper med å få fart på debatten rundt lovgivningen.
Håper det går greit om jeg spør hvordan du fikk i gang melkeproduksjonen?

Det er en egen tråd her inne om hvordan man gjør det, det krever måneder med forberedelse ettersom jeg har forstått.

Tråden ligger her under surrogat- og adoptivforeldre.

Loviane
13-03-2010, 19:15
Nydelig artikkel. :rørt:
Men det sto at det endte med at du må stebarnsadoptere babyen, jeg trodde det sto at de satte inn ditt egg og mannens sperm. Da er jo barnet biologisk ditt, hvorfor må du stebarnsadoptere når surrogatfamilien har sagt fra seg omsorgsretten?

Beklager hvis jeg spør dumt asså.

Men uansett, gratulerer med den fine lille prinsessa. :rørt:

Det står i artikkelen at i Norge er det alltid kvinnen som bærer frem barnet som blir ansett som biologisk mor - så det er nok derfor!

Tidl. bruker
13-03-2010, 19:17
Det står i artikkelen at i Norge er det alltid kvinnen som bærer frem barnet som blir ansett som biologisk mor - så det er nok derfor!

Okei, det høres jo egentlig logisk ut. Ikke fornuftig, for reglene er utrolig firkantede, men det høres logisk ut at det er slik de tolker loven.

Sukkerrose
13-03-2010, 19:24
For en utrolig flott artikkel :rørt: Så bra at dette kommer mer frem.

*Lene*
13-03-2010, 19:30
Gratulerer så mye med den lille vakre. Rørende historie :rørt:

era
13-03-2010, 19:35
:rørt:

Hypatia
13-03-2010, 19:35
Flott artikkel! Gratulerer så mye med jenta!

emin
13-03-2010, 20:04
Rørende historie og gratulerer med jenta! :rørt:

Comptine
13-03-2010, 20:07
Nydeligvakker historie:) Og nydelig datter, eller døtre får vi vel si:)

Jeg kjente plutselig igjen historien og måtte inn her og sjekke om det var samme, og det var det.

Masse hell og lykke videre

Aifos
13-03-2010, 21:18
Jeg har lest historien deres i dag og satte med tårer i øynene jeg og.
Gratulerer med prinsessen! Nydelig navn på begge jentene dine!

Masse masse lykke til framover!

Mary
14-03-2010, 11:59
Gratulerer pus!
Det var en kjempe flott artikkel og saken vår kommer i et flott lys! Jeg er kjempe glad.
Gratulerer med den nydelige jenta.

Hilsen fra Mary

Meiose
14-03-2010, 14:35
:rørt: Gratulerer så masse med prinsessa! Flott artikkel, bra at dere får frem denne siden av det også. :kidoki:

anesand
14-03-2010, 16:58
Herlig å lese historien deres :rørt:

joaninha
14-03-2010, 19:00
Veldig fin artikkel :rørt: Gratulerer med den lille prinsessa :blomst:

Perla
14-03-2010, 20:27
Endelig en artikkel med bra vinkling! Bra jobbet og fantastisk at dere står fram med bilde og navn!
Perla

Teeny
14-03-2010, 21:41
Fantastisk artikkel, og for en nydelig jente! :elsker:

Veldig leit med den enslige, norske moren som ikke får med seg tvillingene sine hjem i disse dager :sukk: Men godt at det gikk bra med dere tross mange kontrabeskjeder!