LilleMy
09-09-2002, 12:20
Jeg våknet opp i går med skikkelig magesmerter og av at magen var knallhard. Jeg trodde først dette var kynnere, men en venninne av en venninne av en venninne(dere skjønner tegninga...) sa at hun var likens bygd som meg(tynn med sterke magemuskler) og at hun også hadde disse magesmertene PGA og her kommer det: at magemusklene "holder" magen igjen til den kommer til et bristepunkt før den så "plutselig" vokser utover. Hun kunne fortelle at dette var voksesmerter, ikke kynnere. Men jeg holder nok likevel knapp på kynnere. Jeg trener ganske mye og da skal de visst komme kraftigere og tidligere.
Magen min ble derimot veldig mye større enn igår, så det kan hende at hun har rett? Magen min vokser ikke jevnt, den bare spretter ut over natten! Merkelig. Andre som har det sånn? Det er ihvertfall ubehagelig mens det pågår, men det skal jeg vel overleve!
Magen min ble derimot veldig mye større enn igår, så det kan hende at hun har rett? Magen min vokser ikke jevnt, den bare spretter ut over natten! Merkelig. Andre som har det sånn? Det er ihvertfall ubehagelig mens det pågår, men det skal jeg vel overleve!