PDA

Vis full versjon : Ny uke, nye muligheter

Hang
09-09-2002, 12:28
Så er det mandag i gjen da, og en ny uke er passert. Nå har jeg betgynt å tenke at jeg er i uke 9,egentlig er det jo bare 8 + 2, men det er jo i uke 9 det :D :D

I helgen hadde vi offentliggjøring for hele resten av familien, alle ble glade så klart... Deilig å få fortalt det. Skal vente et par uker til med å si det til kollegaene mine tror jeg (sjefen vet det da).. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde tett.

Ellers er jeg helt utrolig trøtt og sliten, klarer nesten ikke å holde øynene åpne. Sover hvert eneste minutt jeg kan. Kan ikke huske at det var så ille sist, men da hadde jeg jo ingen barn å ta hensyn til da. Er litt uvel om morningen med det går somregel over etter et par timer.

Er det bra med dere andre da ??

Camelia
09-09-2002, 14:04
Deilig å fortelle, ikke sant? :) Fortalte min søster i går kveld. Hun blir selv mamma for første gang nå i oktober. Ble kjempeglad. Kjekt med søskenbarn tett i alder. Svigermor, hennes samboer og ste-svigerfar (litt kompliserte slektsforhold :uff: ) har fått vite. Mannen greide ikke holde seg... Svigermor ble ikke uventet bekymret for hvordan vi skal klare dette... :sint: Mannen er for tiden i utlandet pga. eksamener, bor hos moren. Jeg og Hannah er hos mine foreldre, og de vet ikke enda! Men jeg skal fortelle mot slutten av uka, har jeg tenkt. Gleder meg til det!

Formen er på topp. Ingenting å klage på, dessverre holdt jeg nesten på å si. Men med den første bekreftelsen på at alt er bra (har bestilt time til onsdag!), skal jeg nok slappe mer av og nyte at jeg ikke har noen plager. Er også trøtt, men det er nok like mye fordi snuppa har det med å ta morgenen klokka seks... :D