PDA

Vis full versjon : hvordan ser proppen ut?

Ceni
30-04-2003, 03:40
kan proppen falle ut så tidlig som i 14 uke?
hadde en ganske stor klump med slim i trusen tidligere i uken....
hvordan ser denne "berømte" proppen ut?? :???: :???:

Tidl. bruker
30-04-2003, 17:42
Jeg TROR, legger vekt på TROR at slimproppen er en litt stor klump med slim og litt blod, men jeg er langt fra 100% sikker...

Uansett så må du KONTAKTE LEGE hvis du tror at det er slimproppen din som har gått da det er over 20 uker for tidlig...

Kan jo bare være en opphoping av slim/utflod også som kom ut !?!?!?

Ceni
30-04-2003, 18:04
er godt mulig at det bare var slim ja, men alt dette pratet deres om proppen fikk meg til å bli litt bekymret. får snakke med legen på fredag har time da

Åshild
01-05-2003, 17:30
Jeg husker min propp var ganske stor,brunlig av farge og temmelig fast i fisken forrige svangerskap. I tillegg blødde det litt. Du burde kanskje skjekke det opp med legen din.
Lykke til!!!!

T-25

Tidligere Bruker
01-05-2003, 19:08
Jeg tror neppe det var proppen som gikk, siden du ikke er mere enn 14 uker på vei.

Det var nok bare utflod, noe som er vanlig i graviditeten.

Proppen trenger ikke være blandet med blod, men mange ganger er den det. Enten med blodstriper i, eller med masse blod i. Varierer veldig fra person til person.

:mervink:

Ellinor Dyveke
03-05-2003, 03:20
Å noen merker ikke til noen slimpropp i det hele tatt, sånn som meg... Jeg venter nummer fire og har aldri sett en sånn jeg....:)

Filifjonk
06-05-2003, 12:54
Fast i fisken, glassklar med små innslag av snøhvitt. Null blod.
Dette var andre gangen. Første gangen kom bare en masse løselig matt slim som la seg som en slimpytt i trusa. Ørlite blodrenner. Langt i fra fast i fisken. Føltes veldig vått ut faktisk.
Så det kan være at proppen din har løsnet for tidlig.. sjekk det opp for sikkerhetsskyld. Mister du proppen for tidlig kan det tyde på for tidlig fødsel og faren for infeksjon øker.

mamsen27
12-05-2003, 11:04
Hos meg var det ørlite blod-spor i trusen sammen med slim.
Veldig lite men tydelig.
Kan sammenligne det litt med de blødningene jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet

Tidl. bruker
15-05-2003, 00:33
Jeg så aldri noen propp jeg:uff:
Her gikk vannet først