PDA

Vis full versjon : Halvveis.

Sussi
09-09-2002, 12:52
Hei alle tvillinggravide:)

Hvordan går det med dere?
I dag er jeg 20+1, tenk det, halvveis
:)

Lurer på om de neste ukene går like fort...
Formen er bra om dagen, det eneste er vel at det begynner å bli litt tyngre, og tyngre skal det vel bli, så det er bare å gjøre det beste ut av det;)
Selv om jeg har ei tulle fra før av, så er dette svangerskapet helt annerledes, akkurat som om det er første gang igjen. Jeg er heldig som får oppleve begge deler.

Håper dere andre har det bra.

:findag:

Hoppe74
09-09-2002, 13:02
Hei Sussi og gratulerer med halvgått svangerskap :klapp:

Nå har du kanskje en tid som er fin foran deg i noen måneder. Jeg hadde iallefall den beste tiden mellom ca uke 18 - 25. Etter da ble jeg nødt til å ta det mere med ro pga masse kynnere.

Så nyt den tiden som kommer, det blir fort tungt nok for oss med to i magen :) Og på slutten må jo mange ta det med ro.

Hilsen Hoppe74 :baby: :baby: 29+3

karlista
09-09-2002, 15:08
Ja, nå er jeg også like over halvgått svangerskap med to i magen.
Jeg har termin 03.01.03.

Formen her er helt fin- enda...,men snart blir det vel endel tyngre regner jeg med.

Hvor gammel er ditt barn?

Hilsen Karlista.

Tilden
09-09-2002, 15:20
Gratulerer med halvgått svangerskap begge to! Dere kommer til å merke at tien bare flyr avsted! Synes ikke det er lenge siden jeg "feiret" halvgått jeg :)

Jeg er muligens ekstra heldig, men jeg synes ikke det er så tungt å gå med de små jeg. Begge gutta er større en det berømte gjennomsnittet, men allikevel går det som en lek! Vel nok kan jeg ikke skryte av god nattesøvn, men litt får jeg tåle :) Så det MÅ ikke bli tungt for dere heller! Nyt hver dag - så får de tunge dagene komme når de kommer sier jeg ;)

Lykke til videre i svangerskapet!! Dere går en herlig tid i møte!!

Klem fra Dee og gutta, 30+2
:baby: :baby: