PDA

Vis full versjon : Utflod

Heidi09
27-03-2010, 19:10
Fremdeles ny og ikke så kjent, så om jeg har lakt innlegget feil må jeg bare beklage :rødme:

Fra ventet mens til nå har jeg til tider utflod som er et sted mellom lotion og creamy, hvit som snø og som lukter søtlig på en måte.
En ukjent, men ikke ubehagelig lukt.

Urinveisinfeksjon har jeg blitt testet for tidligere i uken, lab'en hadde den på dyrkning over natten og heldigvis ingen tegn til UI.

Jeg har prøvd å google meg litt fram, men finner bare ting om utflod som tyder på UI eller bakteriell vaginose og lignende.
Tenkte litt på BV først, da jeg klødde litt nedentil da jeg begynte med denne utfloden. Men det forsvant helt etter en dag og har ikke kjent noe unormalt etterpå.

Jeg lurer da på om slik utflod er normalt tidlig i et svangerskap, eller om det er mer normalt å være tørr, eller om dette tyder på at noe er galt (bakterier i uorden eller noe lignende).

Heidi09
28-03-2010, 17:57
Ingen som vet? :sparke:

Monen
28-03-2010, 18:02
Mye hvit lotionaktig utflod er et graviditetstegn for meg:)
Men kan ikke si jeg husker at det har luktet noe spesielt.

aya
28-03-2010, 19:11
Hei!
Kjenner igjen dettee jeg også fra alle mine svangerskap.

Hos meg har det vært sopp, selv om det ikke har klødd.
Fått has på det med Canesten. Har også prøvd å gått uten å gjøre noe med det, men da har det bare blitt mer og mer:urk::rødme:.
Synes det til tider har vært såpass ekkelt at jeg har brukt tampong kort tid i gangen. Da har jeg smørt litt Canesten på den for å få bok med det langtoppider:knegg:
Trenger ikke være det for din del da, men dette er iallefall min erfraing.
Håper du ble noe klokere:snill:
Men kontakt gjernel ege- ikke for at det er noe galt, men så man ikke gjør noe galt ;)

Arden
28-03-2010, 19:24
Trur jeg ville ha spurt legen i morgen, bare for å være sikker. Men er normalt med mere utflod og at det blir luktende anderledes der nede når man er gravid. Når det starter er jeg mer usikker på, så kan ikke gi deg noe svar ....
Jeg fikk det rådet et sted å ligge uten truse om natta, for å lufte litt.....

Heidi09
29-03-2010, 03:18
Takk for svar!

Legekontoret skal ta kontakt med meg imorgen for svar på andre urinprøve (dobbelsjekking for UI), så kan ligesågodt spørre damen på lab'n :knegg:
Hun kan stikke hodet inn til fastlegen min og spørre han om hun ikke vet selv:sparke: