PDA

Vis full versjon : Sliten og lite opplagt - men selskapssyk likevel..

Tiddelibom
09-09-2002, 13:44
Bare noen tanker sånn på formiddagen... Er nå i min 34. uke, begynner å føle meg stor og tung. Har egentlig vært i veldig fin form det meste av tiden, men er nå endel plaget av ryggvondt.
Dette gjør at jeg ikke har det samme behovet for å lage så mange avtaler på fritiden - når jeg kommer fra jobb, er jeg ingunnen ganske godt fornøyd med å hvile meg. Hunden får sine turer, og det er ikke så mye mer fysisk aktivitet enn det som bedrives.

Samboeren min har ingen vondter og plager ;), og har selvfølgelig akkurat de samme behovene for å møte venner, gjøre ting uten meg etc. Kanskje hans behov til og med har økt, siden han vet at han blir mer bundet i tiden som kommer.

Så føler jeg meg litt selskapssyk, jeg. Skulle ønske han kunne være der litt mer, være litt mer opplagt og våken når han er der. Ler litt av meg selv når jeg skriver dette, for jeg har ikke akkurat noe særlig å klage på, og jeg antar at vi får se mer enn nok til hverandre i tiden som kommer. Men det er jo ofte OK å få ut tanker som ligger oppi hodet.

Forkjølet hilsen
Tiddellibom 33+4

Linemora
09-09-2002, 14:26
Hei hei! :) Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. :) Samboeren min jobber masse nå for tiden, ofte fra tili om morgenen til utpå kveldene. I helgene også, og i kveld reiser han bort for å jobbe. Tidligere har ikke dette plaget meg, fordi jeg har jobbet mye selv også, og jeg har hatt overskudd til å drive på med egne ting når han har vært borte. Men nå blir det mye hjemmesitting.
Jeg føler meg sliten og uopplagt hele døgnet. Føler at jeg ikke er noe særlig godt selskap for andre mennesker for tia. I tilleg har jeg mye vondt i bekkenet for tia.
Men jeg trøster meg med at det snart er over. Bare 6 uker igjen! Jippi! Jeg håper at den kanskje kan komme et par uker før termin. :)
Er utolmodig. Har så lyst til å treffe lille babyen min. Det er verdt litt plager. :)
Mange klemmer fra Line. 33+6