PDA

Vis full versjon : fostervann...

enna
08-04-2010, 08:24
Hei.
Den siste måneden har jeg hatt veldig tyntflytende utflod. Det er såpass mye at jeg må ha truseinnlegg til enhver tid ellers blir jeg klissvåt. kan ikke ligge uten det på natten heller... er dette normalt? er det mulig at det er fostervann som lekker?? har alltid hatt økt utflod når jeg er gravid men før har det vært tykkere og en helt annen konsistens... (det lukter ingenting)

Yvonne
08-04-2010, 08:52
Har hatt noe av det samme, men bare i perioder. Har det kanskje noen dager, så går det over igjen. Snakka med legen min om det, og hun sa det kunne være fostervann. Men om det fortsatte måtte jeg komme tilbake, slik at de evnt fikk sjekket det på ul. Jeg har villet tatt det opp med legen/jordmor og hørt hva han/hun sier.

Meo
08-04-2010, 08:58
Jeg har det sånn som deg, Enna og jeg tror ikke det er fostervann... Men om du er usikker så kan du jo høre med lege eller jordmor :)

Sonja78
08-04-2010, 09:03
Jeg begynte å lekke fostervann noen dager før termin forrige gang jeg var gravid. Da var det som kom ut akkurat som vann, og mengden var ikke større enn at kun trusa ble litt våt men nok til at jeg ønsket å skifte. Jeg ringte føden og de ville ha meg inn på sjekk. Ei gammel jordmor luktet på truseinnlegget og sa med en gang at dette var fostervann. Jeg fikk rier et døgn etterpå, men hvis ikke jeg hadde fått rier så hadde de satt meg igang. Det var jo rett før termin dette. Jeg ville tatt kontakt med føden hvis det som kommer ut er så tynt som vann.