PDA

Vis full versjon : Murringer og utflod

vicci
30-04-2003, 23:07
Hei! Er i uke 17, og har om dagen mye utflod. I dag har jeg også hold på den ene siden av maven, litt murringaktig, ikke akkurat vondt. Dessuten føles det som når det er ubewhag i maven og nedentil at det kommer mer utflod.Det er litt vondt i lysken også da. Høres dette normalt ut? Er det mye kramper/stikk/hold i sidene og i maven når man er gravid? Hva er smerter å frykte?

Takker for svar. Håper sånn alt er bra med nurket:uff:

flyfly
01-05-2003, 01:41
Det høres ut akkurat slik jeg har hatt det. Jeg er midt i uke 16 og i uke 15 hadde jeg så mye vondt i magen at jeg dro til gynekolog og tok ultralyd....alt var bra...

Jeg har også hatt mye murringer og stikkinger som ikke var direkte vondt ...og dager med litt vondt...hører det er flere som har det......men fortsetter det og du uroer deg så gå og sjekk da vell så du slipper å bli sliten av å bekymre deg!!

Utflod har jeg også hatt....se inne i oktoberklubben der er det ett nytt unnlegg om det....mange har fått mer utflod....tydeligvis ikke uvanlig..

Tidligere Bruker
01-05-2003, 19:06
Mere utflod er helt normalt, de aller fleste oppelver dette. Og det kan bli verre jo nærmere slutten man kommer. ;)

Stikkinger og smerter på den ene siden har jeg hatt lenge, akkurat som jeg har sting/hold i livmoren.
Ikke noe farlig, men veldig ubehagelig. Legg deg ned og slapp av til det går over.

:mervink: