Vis full versjon : Titter forsiktig inn...
Hei alle mai-damene!
Jeg titter forsiktig inn til dere...
Etter å ha tatt noen tester og den svake streken blir sterkere, men fortsatt er ganske svak har jeg bestemt meg for ikke bare å være snik-leser lenger ;)
Vi kom hjem natt til lørdag fra Kreta og det ser ut til at vi har klart å lage ennå en liten syden baby. Håper bare det holder denne gangen. Testet nemlig svakt positiv forrige mnd oxo, men da ble ikke testen sterkere og sterkere.
Tror jeg får termin omentrent 15. mai. Men har litt sein eggløsning så vi får se hva det gir utslag i etter ul.
Dette blir min andre snartgravid, snartmamma baby. Kine-Elise ble født i mai 2001. En deilig tid å få barn på!
Håper vi blir bedre kjent alle sammen etterhvert!
Hilsen Turid 4+4
Tidl. bruker
09-09-2002, 14:15
Koselig med nye medlemmer velkommen skal du være!:D :klapp:
Gratulerer så mye med spiren.
Vi hadde også med oss en liten blindpassasjer fra syden:klapp:
Tinetoff
09-09-2002, 14:42
Hei, Turid:vink:
Gratulerer så mye :klapp: :klapp: :klapp: , og velkommen i maiklubben, som begynner å bli skikkelig stor nå!
Hei på deg Turid!
Gratulerer så mye med maispiren og velkommen!!
Gratulerer så masse med to // !!!
Nå har det vært spekulert om det kan være deg som er hemmelig gravid helt siden hemmelig gravid fikk egen side på NM, så det var jammen meg på tide!! :klapp: :D :klapp:
Dette var kjempe nyheter da!! Grattis til Kine-Elise også som nå skal bli storesøster!! :D
Hei!!
Gratulerer så mye med :baby: i magen!!
Og velkommen hit til mai klubben:vink:!
Mariemor
09-09-2002, 17:45
Gratulerer så mye med :baby: i magen! Er selvfølgelig enig med at mai må være en fin tid å fa barn på!
:findag:
Klemmer fra Mariemor og knøttet (5+1)
Hei Turid :)
Gratulerer :klapp: og velkommen til oss :findag:
Tidligere bruker
09-09-2002, 21:49
Gratulerer med 2 blå, og velkommen til maiklubben!!
Håper du vil trives!
:findag:
Gratulerer så masse:klapp:
:findag: Klem Amn 5+1
Tidl. bruker
09-09-2002, 23:35
Hei og velkommen hit til oss. Det ser ut til at ferien kommer til å lage en full mai-klubb. Vi var ikke i syden, men en feriebaby er det like fullt.
Hei Turid!!
Gratulerer så masse! Tenk at Kine-Elise skal bli storesøster!! Dette var gode nyheter. Ble glad jeg nå!! :)
Lykke til!
Lonestar
10-09-2002, 03:16
GRATULERER! :D
Se derrrrr jah! :D
Gratulerer så mye med den svake streken som bare blir sterkere og som kommer til å bli en flott liten lillebrøster til Kine-E! Dette går rette veien, tipper jeg - med god hjelp av sydenstråler og alternativ-mannen din! :klem:
Gratulerer!! Blir spennende å følge deg fram til målet denne gangen også!
Velkommen til Snartmamma :klapp: :klapp:
He, he. For meg er det deilig og være norsk i Danmark!! Der ble lille tigern laget :D
klem fra snikleser fra mars 11+3
Gratulerer så masse, Turid! Det var ei gladmelding på en helt vanlig mandag, det! Endelig klaffa det! :klapp:
Kos deg med magen! :)
Isabell@
16-09-2002, 16:18
og velkommen inn i klubben!!:)
Hurra!! Finaly :)
Vi snakket jo om at du kunne få ny syden-baby før du reiste til Kreta! Og jammen slo det ikke til igjen.... :klapp:
Vi snakkes
Klem fra Oss
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.