PDA

Vis full versjon : Slim i svangerskapet?

Sukkerrose
16-04-2010, 17:52
Hva slags type slim er vanlig å få nedentil i svangerskapet egentlig?
Sånn plutselig har jeg begynt å få masse :undrer: Jeg er 25 uker på vei.

Skal jeg sammenligne konsistens e.l med noe som helst, så ligner det mest på eggløsningsslim. Og ikke engang da jeg hadde dèt så var det SÅ mye som et par ganger i dag når jeg har vært på do. Har ikke funnet noe særlig mye før her i dagene heller. Så ble litt overrasket... hva er dette for noe greier da? :blond:

Upsidaysi
16-04-2010, 18:24
jeg har noe som minner veeeldig om el slim.. bare enda fastere og seigere.. kommer ut i klumper eller laaange slafser..:urk: og til tider.. for å gjøre det hele komplett og veeeldig delikat...er det gult/grønt innimellom..og ligner snørr rett og slett...

mmm jummy..

H&C
16-04-2010, 18:27
Har hatt masse slim i hele svangerskapet. Ligner mest på snørr egentlig, både i farge og konsistens. Er mest om morgenen, men noen dager varer det hele dagen i varierende grad.

Sukkerrose
16-04-2010, 19:04
Snørr ja... :humre: nei kan ikke si at det ligner på det her. Iallefall ikke i fargen. Ikkeno farge her, annet enn hvitt. Men er jo fint å vite at andre også finner greier... Heter det bare svangerskapsslim eller hva, hva ER det?

serenah
16-04-2010, 19:40
Tror det er kroppen som forbereder seg. :vetikke: Husker ikke helt fra sist, utrolig hvor fort man glemmer :knegg:

Nanetta
17-04-2010, 19:34
Hei!

Jeg er bare 16 og en halv uke på vei, men har også en del slim. Ganske fargeløst for det meste, hvitt eller gyllent. Har bare tenkt at det sikkert er normalt. Ser ut som mange har det....

Nanetta
17-04-2010, 19:41
Fant forresten denne siden om utflod under svangerskapet...

http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/utflod-2659.html