PDA

Vis full versjon : Anbefales!

LilleMy
09-09-2002, 14:33
Jeg har kjøpt meg sånne trykk-strømper på Stückrath. De var helt vidunderlige! "Uroen" og krampene i leggene er forsvunnet og jeg er (nesten) et nytt menneske. De jeg kjøpte kostet 170 kr, men de er vel verdt pengene. Disse forebygger visst også åreknuter.

Bitten
12-09-2002, 14:56
Hei,

Jeg har selv kjøpt meg sånne, men enda ikke brukt dem. Jeg skal nemlig på en lang reise, og tenkte å spare dem til det. Hvor ofte har du på deg disse strømpene da? For de må vel vaskes som andre strømper????

LilleMy
12-09-2002, 15:32
Jeg kjøpte meg bare ett par, som jeg vasker hver kveld og henger til tørk på badet. Da blir de tørre til dagen etterpå! Må kanskje oppgradere til to snart. Jeg bruker de når jeg er på jobb og hvis jeg vet at jeg skal mye ut og gå(på butikk feks). Når jeg ligger i sofaen og sløver, er på trening eller lignende ting så hopper jeg over å bruke de.

Bitten
12-09-2002, 15:40
Men jeg synes det høres litt skummelt ut.... Er det ikke litt ubehagelig da? Gjrø det ikke vondt? Jeg skal ut på lang flyreise, og hovner vanligvis mye opp i bena......

LilleMy
12-09-2002, 15:44
Jeg betalte 170 kr for mine og synes dette er noe syrt. Er det noen som vet om noen billigere alternativer som fordrer til kjøp av flere par?

Strammingen på mine er ikke så ekstrem synes jeg. Egentlig bare godt at det strammer sånn, fordi hvis jeg ikke bruker de, så føles det ut som om leggene "sprenges" utover:eek: