Stinemor
09-09-2002, 14:47
Legger inn mine "vitale mål" her til allmenn beskuelse.
Uke: 34+3
Vekt: 64,3. Tilsammen opp 9,3 kg.
BT: 103/60 (samme som alltid)
HB: 11,8. Det går litt nedover for hver gang, men er enda ganske bra.
Urin: Negativ (som alltid)
Ødem: 0 (som alltid)
Leie: Hode, med ryggen ut mot høyre (som alltid)
FL: 135
SF- mål: 31 cm (midt på den røde streken, som alltid....)
Med andre ord: Alt er som det pleier, og bebisen har det bra!!
Føler meg ganske så "gjennomsnittlig" med alt her. Til og med SF- kurven min har ligget nøyaktig på den røde gjennomsnittsstreken helt siden uke 15.... :klapp: Så alt ligger an til at jeg skal få et gjennomsnittsbarn...:???:
Selv begynner jeg å bli ganske lei av å være gravid nå. Jeg hadde på forhånd "bestemt meg" for å ikke bli utålmodig før termindatoen var her.... men jeg er jo utålmodig alt nå jeg!!!:D
Alt er klappet og klart til babyen kommer, det eneste som mangler her i huset er faktisk bleier. :baby:
Stinemor (34+3)
Uke: 34+3
Vekt: 64,3. Tilsammen opp 9,3 kg.
BT: 103/60 (samme som alltid)
HB: 11,8. Det går litt nedover for hver gang, men er enda ganske bra.
Urin: Negativ (som alltid)
Ødem: 0 (som alltid)
Leie: Hode, med ryggen ut mot høyre (som alltid)
FL: 135
SF- mål: 31 cm (midt på den røde streken, som alltid....)
Med andre ord: Alt er som det pleier, og bebisen har det bra!!
Føler meg ganske så "gjennomsnittlig" med alt her. Til og med SF- kurven min har ligget nøyaktig på den røde gjennomsnittsstreken helt siden uke 15.... :klapp: Så alt ligger an til at jeg skal få et gjennomsnittsbarn...:???:
Selv begynner jeg å bli ganske lei av å være gravid nå. Jeg hadde på forhånd "bestemt meg" for å ikke bli utålmodig før termindatoen var her.... men jeg er jo utålmodig alt nå jeg!!!:D
Alt er klappet og klart til babyen kommer, det eneste som mangler her i huset er faktisk bleier. :baby:
Stinemor (34+3)