Vis full versjon : Pris på Simo vogn i Sverige?
IzziCreo
09-09-2002, 15:10
Hei,
noen som vet prisen på Simo kombivogner i Sverige? Er det verdt turen over? De koster jo 6000,- her...
Klem Suzie Q 28+0
De selger ikke SIMO i sverige... kun BRIO ;)
(og en haug andre merker da...:D )
Men med mindre du må ha simo, så
er det absolutt verdt turen over.....
Dessuten har de jo vannvittig mye annet
utstyr der da, og nå som kursen er så gunstig
er det endel penger å spare ;)
puu 32+5
IzziCreo
09-09-2002, 15:46
Oj, takk for infoen :) Så slapp vi å dra over for å kjøpe en vogn de ikke har :D Hadde vært rimelig annoying...
Ja, vi har bestemt oss for en Simo vogn, og andre merker har ikke falt i smak. Stod mellom to Simo vogner faktisk - og siden pappa'n likte den ene mer enn den andre, går vi for den han liker best :)
Så ingen kroner å spare på vogn for oss da - men det kan jo være andre ting og tang :)
Klem Suzie Q 28+0
Det kan jo lønne seg å ta en tur til simo
fabrikken i fredrikstad da ;)
Hvertfall hvis det er en 2002 mod. dere
har bestemt dere for, vet ikke helt når de
pleier å ha salg.... Men de pleier i hvertfall å ha
lagersalg der, du kan jo ringe å høre :)
(og mens man er så nærme grensa går det jo
kjapt å ta en "harrytur" over for å hamstre resten
billig ;) )
Lykke til med vognkjøp og :baby: !!
:mervink: Puu 32+5
IzziCreo
09-09-2002, 16:55
Hei, Puu
ja, Fredrikstad er jo ikke lange veien :) Tror kanskje jeg ringer ned for å høre hvor mye vognen koster der jeg :) Takk for tipset!
Klem Suzie Q 28+0
Er nysgjerrig på svaret? Prisene altså!:)
Vi var innom Simo butikken i Fredrikstad i sommer. Vogna vi skulle ha, Simo 600 supreme kombi kostet 5990,- som den også gjør alle andre steder vi har skjekket prisen. Så for oss var det ikke noe å spare. De hadde noen tilbud, men det var på noen eldre vogner.
Vi spurte om når de skulle ha salg igjen, og det skulle de ikke ha før i desember.
IzziCreo
10-09-2002, 21:25
Heisan,
tenkte jeg skulle ringe imorgen - men nå ser jeg at det ikke er nødvendig... Samme pris som Baby Shop da, og da er det jo ingen vits å dra helt til Fredrikstad.
Tror det er den vi skal ha også, Gaia - mørkeblå med litt mellomblått på og harepuser ;)
Takk for tilbakemeldinger, jenter :)
Klem Suzie Q 28+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.