PDA

Vis full versjon : Au Au Au :/

meow
31-05-2010, 17:21
Har fått så sykt vondt i rompa og bakside av lår. Kjennes ut som jeg har løpt maraton og er som en gangsperre fra helvete, greier omtrent ikke å sitte på do :knegg: :urk: Kan det være bekkenløsning? Kjennes ut som muskulaturen er stiv og støl, har ikke vondt i noe ledd er noe sånt. Trodde bekkenløsning ville kjennest mest i ryggen og selve bekkenet :blush:

Entil!
31-05-2010, 17:40
Jeg har samme problem!
Vondt helt nederst i korsryggen, rompe, hofter, bakside lår. Venstre side er verst og der kan verke helt ned i leggen.
Jeg mistenker stiv muskulatur, men det kan jo også komme som en følge av bekkeløsning/låsning. Jeg har bestilt meg time hos kiropraktor og ksla dit på torsdag. Spent på å høre hva han har å si..

Nene
31-05-2010, 17:43
Høres veldig ut som bekkenløsning ja :nemlig:
Det går nemlig på musklaturen også, fordi musklene jobber veldig for å holde bekkenet på plass.
Jeg har faktisk mest vondt bak i rumpa, korsryggen og nedover benet, i tillegg til at jeg får ryggsmerter.
Hadde skaffet meg en henvisning til fysio eller prøvd en kiropraktor hvis jeg var deg.
:klemme:

meow
31-05-2010, 18:06
uff søren også... jeg var jo med legen idag, men kom ikke på å spørre han om noe henvisning da jeg trodde det bare var en vanlig gangsperre. Jeg som hadde tenkt meg på en liten fjelltur når jeg fikk ferie :mumle:

Tusen takk for svar! :)

Veslis
31-05-2010, 19:34
Jeg syns i grunn det kan høres mer ut som isjas hvis dere har vondt på baksiden av låret og nedover. Men bekkenløsningssmerter kan vel lett misoppfattes som isjas også. Jeg har bekkenløsning og jeg kjenner det mest i symfysen på forsiden (kjennes nesten ut som noen tar en diger kjøttkniv og stikker opp i urinrøret for så å vri rundt) samt på innsiden av lårene, men det varierer vel fra person til person hvordan bekkenløsningen kjennes ut.

Entil!
31-05-2010, 20:20
Bekkenløsning kan sitte foran eller bak eller begge steder!