PDA

Vis full versjon : Kame har vært på kontroll.

Kame
09-09-2002, 15:42
Uffamegda! Jeg blanker helt ut når jeg er hos legen min... Jeg som i flere uker har planlagt, ønsket og drømt om redusert arbeidstid, bablet i vei om hvor bra det egentlig gikk selv om jeg var sliten, trøtt osv når hun spurte meg hvordan jeg hadde det! :bonk: :bonk: :bonk:

Ergo: Ingen sykemelding... Men, hun sa det var bare å ringe dersom det ble for tungt... Så da venter jeg vel til jeg har hatt nok en sånn natt som i natt (2 timer søvn, 2 timer våken, 2 timer søvn) før jeg tar motet til meg og klarer å overbevise meg om at jeg virkelig trenger litt mer fri - i dag følte jeg det som om jeg prøvde å lyve meg til en sykemelding, og ble febrilsk og bablende.

(For jeg HAR faktisk en veldig behagelig/bedagelig jobb, null stress, lite ståing og et par lufteturer for å gjøre småærend pr. dag. Og LITT stikking i ryggen, LITT kynnere og LITT (vel, endel) trøtthet er jo tross alt normalt når man er i slutten av svangerskapet...)

Uansett! Her er iallefall tallene mine:

SF - 31 cm på 31+5 - jeg er altså tilbake innenfor det grønne feltet! (Men dette var iflg. legen, og ikke jm, som har målt de siste gangene...) HURRA!

Vekt - +11,1 kg - noe jeg ikke synes er så verst, egentlig. :)

BT - 125/80 - legen målte det 3 ganger, men mente tilslutt at det var ok... :???:

Hb - 11,2 - altså OPP siden sist! :klapp:

Urin - the neverending saga - sist jeg var innom måltes den til L+3 - altså forurenset. Men, de får ikke målt noe mer pga at det er for mye utflod (*grem*) i den! Men, så lenge jeg ikke har vondt, eller tisser mye, så regner de med at det ikke er UVI. Den er iallefall satt til dyrking og jeg skal ringe etter resultatet i morra.

Ødem - 0-1. I dag er faktisk gifteringen litt trang, men jeg tror det kommer av at jeg er i dårlig forfatning pga søvnmangel. Hun kjente på leggene mine, og sa jeg uansett har veldig lite. :)