PDA

Vis full versjon : Donorforeldre

carija
06-06-2010, 20:05
Kanskje det hadde vært greit med et eget forum for donorforeldre under "foreldregrupper"? Jeg vet at vi er endel her akkurat nå, og det kan være greit å ha en egen plass å diskutere på. Donorforeldre-forumet kan jo være for både de som har brukt donorsæd, donoregg og embryoadopsjon(både donoregg og donorsæd).

Adel
07-06-2010, 20:53
Dette stemmer jeg også for :nikker:

Vi er jo i en litt anderledes situasjon enn IVF-gjengen. Og jeg har ikke brukt IVF f.eks :sparke:

Tidl. bruker
07-06-2010, 20:56
Nå har jo jeg termin om bare halvannen mnd, men jeg stemmer for forslaget. Jeg har barn unnfanget med donorsæd, og jeg syns ikke jeg passer inn i IVF-gruppen.

Adel
13-06-2010, 18:28
Dytter på denne jeg. Ser ikke ut til at noen moddis har sett denne enda? :file:

Didi
13-06-2010, 20:46
Vi har sett den og diskuterer fremdeles rundt temaet - beklager at det ikke har kommet noen tilbakemelding om det :blunke:

carija
13-06-2010, 20:48
Vi har sett den og diskuterer fremdeles rundt temaet - beklager at det ikke har kommet noen tilbakemelding om det :blunke:

Så bra :kidoki:

Tossi
13-06-2010, 22:06
Vi vil døpe om IVF-forumet til å dekke alle former for assistert befruktning - AIH, AID, IVF, ICSI, donoregg osv. Vi ønsker ikke å opprette et eget, fast underforum kun for donorforeldre, for aktiviteten er allerede lav i det eksisterende IVF-forumet.

Om dette ikke føles dekkende, så står man fritt til å opprette en egen sosial gruppe med egen målgruppe/tema.

På vegne av moderatorgruppa
Tossi :-)

Adel
13-06-2010, 22:29
Ah! Så bra :glis:
Måtte bare mase litt jeg :knegg:

sånn gruppe hadde jo vært knall. Det må vi få til jenter :nikker:

carija
13-06-2010, 22:44
Ah! Så bra :glis:
Måtte bare mase litt jeg :knegg:

sånn gruppe hadde jo vært knall. Det må vi få til jenter :nikker: