PDA

Vis full versjon : Vet dere om det blir jente eller gutt nå?

ibid2003
09-09-2002, 16:36
Familien Glum var på ultralyd rett før helgen. En selsom og spesiell opplevelse, som ingen av oss kommer til å glemme, tror jeg! Vi hadde bestemt oss for lenge siden at vi ønsket å få vite om det var med eller uten snurrebass hvis de kunne se det. Det var mange som i forkant sa at: dere må ikke finne på å spørre om dét!! Det er jo det som gjør svangerskapet så spennende!!
Vel.. vi hørte ikke så mye på alle gode råd, og spurte jordmødrene på ultralyden. Vi fikk vite med 99,9% sikkerhet at vi får enda et hannkjønn inn i huset :D ! Jordmødrene sa at det skjelden vistes så godt, så de kunne nesten garantere at slik ble det! Vi syns det er morsomt vi, og er glade for at de gode rådene ikke ble fulgt.

Er det flere som spurte på ultralyden?

:baby: <-- gutt, ja...

spira
09-09-2002, 16:45
Vi spuret på ul om kjønnet og legen var 90 %sikker på at det var en liten jente!!:klapp: Vi skal på en ul til om ca 5 uker for å se en gang til!!

Klem spira og lille vidunder21+1

Tilla
09-09-2002, 17:41
... og da fikk vi bekreftelse på det de trodde sist jeg var på UL: Er nok ei lita jenta som ligger og koser seg i magen til mamma.

Tilla 23+0

linea
09-09-2002, 18:12
Ja, vi fikk vite det!

Men ikke på UL'en på sykehuset i uke 19 (han ville ikke prøve).
Men på Volvat ville de. Og babyen lå perfekt plassert.
Det blir ei jente:hjerter: :happycry: (99% sikkert sa jordmor).

Jeg er kjempeglad for at vi fikk vite det (var egentlig samboer som ville det mest, jeg var litt usikker).
Men nå er jeg kjempeglad for at jeg vet, og det er gøy å kjøpe babyklær når man vet kjønnet, navnelisten er klar, og gleder meg til å innrede rommet. Mamma og jeg skal strikke også, og da er det også gøy å vite kjønnet. Synes ikke spenningen blir mindre av det, jeg fikk derimot et mer personlig forhold til babyen, nå er det "hun" istedetfor "den".
Men skjønner godt de som vil vente.. :)

Klem fra Linea (21+1)

Kwistin
09-09-2002, 18:17
Får sikkert vite det på fredag jeg... :) Gleder meg.. Vi vil også vite det av samme grunn som linea.. Like spennende nesten fordi om man vet kjønnet, for man vet jo ikke hvordan babyen vil bli seende ut :D

17+4

Liss
09-09-2002, 20:21
Her er det en liten gutt i vente. Sambo ville ikke vite hva det er for kjønn, så det er bare min hemmelighet. Tror det skal gå greit å holde det hemmelig for han og alle andre.

Lillann
09-09-2002, 22:06
Hei!
Her er det både en liten gutt og en liten jente:elsker:
Siden det var to så var det greit å vite kjønnet. Også for å finne ut om det var en egget eller to!

Klem fra Lillann 23+3

Loppa
09-09-2002, 22:48
Jeg vet ikke om det er en liten gutt eller ei lita jente i magen min. Sambo ville ikke vite det, så vi lever i spenning til h*n bestemmer seg for å komme til verden. ;)

Loppa & Lille Håp, 19+3.

Ramgad
09-09-2002, 23:04
Guttebaby her. Jordmor hadde ofte vært så sikker som nå!!
Sist fikk vi ikke vite. Jenta vår gjemte seg godt.

Kos dere med nyvunne kunnskaper om babyen!
Men husk: Det er aldri heeelt sikkert. Pass på ved kleskjøp!!'

tilapia
10-09-2002, 12:40
Lillebror er på vei. Ingen tvil. Jeg så det selv. Trur vi har en liten blotter i familien. Gøy å vite hva det blir. Med Maria fant de aldri ut hva det var.

Tilapia (21 + 2)

lillemor
10-09-2002, 13:38
...

Mo & Nurket
10-09-2002, 14:08
Klarte å bestemme oss i siste liten før UL at vi ikke ville vite, men vinglet mye frem og tilbake. Av og til er kjempe nyskjerring men har klart å la være å bestille ny UL.

Har et veldig personlig forhold til knøttet selv om jeg ikke vet om det er en liten Nicolay eller ei lita Emma som kommer - og jeg er like glad uansett bare knøttet er frisk!! :klapp: :klapp:

Klem fra Mo & Nurket - snart 6 måneder!!

Bitten
10-09-2002, 15:37
Vi vet ikke...... jordmor var ikke så interessert i å se etter, og den lille ville helst ikke vise seg frem heller... Så vi får vente frem til h*n er født.

Sala
10-09-2002, 16:49
Jordmor hørtes veldig sikker ut under ul... Prøver likevel å handle inn i nøytrale farger. Og det nydelige tøyet i lyseblått som jeg bare må ha, har fortsatt prislapp på, og kan vel dermed byttes, med mindre butikken er kjip... :)

Sala 22+0