Vis full versjon : Vann I Kroppen
Petterine
04-05-2003, 17:18
Hmpf........føler at fingrene mine har "konvertert" til å bli pølser...samme med tærna.....
Fælte at formen var passelig idag, og gikk meg en liten tur(ikke mere enn 30 min), og når jeg kommer hjem har altså fingre og tær "konvertert":sint:
Ikke noe behagelig, har jo over tre mnd igjen, så jeg lurer virkelig på hvordan juli og varme skal bli............:bonk:
Noen som har gode råd???
Filifjonk
04-05-2003, 23:24
Unngå saltmat, det binder vannet i kroppen. Drikk vanndrivende ting som te og lettøl, vørterøl. Ikke reduser på væskeinntaket ditt.
Ellers er det ikke stort en kan gjøre tror jeg. Jeg er sjøl plaget av ødemer når varmen kommer så jeg håper det er flere råd mot det.
Kjøp deg støttestrømper, først som sist. I tillegg til saltfattig kost o.l.
Filifjonk
04-05-2003, 23:31
Glemte en viktig ting. Ta av deg ringene dersom du bruker det. Min søster gjorde det ikke og måtte til slutt på sykehuset og klippe av gifteringen. Veldig viktig dersom du ikke får bukt med ødemene!
Men jeg er bare i min 13 svangerskapsuke! Syntes det var veldig tidlig å få vann i kroppen, så jeg fikk sjekket det hos legen min. Ikke noe galt. Enkelte får vann i kroppen ganske tidlig. Det forklarer i det minste den enorme vektøkningen jeg har hatt de siste ukene. Kommer vel til å se ut som en flodhest til sommmeren. :(
Vanilla 12 + 3
Andrea_mor
07-05-2003, 14:01
Jeg brukte støtte strømper under det forrige svangerskapet mitt. Det hjalp på litt, men ikke så mye synes jeg. Jeg hovnet opp skikkelig de 6 siste ukene, fordi jeg fikk svangerskapsforgiftning. Så ut som en flodhest i ansiktet:(
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.