PDA

Vis full versjon : blør hver dag, men ingen finner noe galt....

Nanetta
26-06-2010, 20:57
Hei! Nå har jeg blødd hver dag i to uker og vært på 4 kontroller med både ytre og vaginal UL, og ingen av de 4 forskjellige legene kan fortelle meg hvorfor jeg blør. Første UL viste muligens begynnende åpning (da var jeg 24+5 dager på vei), men alle de 3 neste har ikke vist det. Babyjenta mi ser ut til å ha det fint og vokse bra. Jeg kjenner henne sparke hver dag. Men jeg blør fortsatt, noen ganger ganske mye (må tørke 5 ganger før det er borte) og har de siste dagene følt meg veldig slapp, og blir sliten av ingenting.

Noen som har eller har hatt lignende erfaringer? Noen som har fått bedre svar enn meg?

Hilsen sliten førstegangsmamma nå 26+1

era
26-06-2010, 22:30
Jeg har selvfølgelig ikke noe bedre svar en fire leger, men det jeg tenker på er at du må sørge for å få i deg jern med blodtap i tillegg til svangerskapet er det ikke rart du er sliten! :trøste:

Regner med at når fire har lett så er det i allefall ikke noen farlig grund til at du blør. Jeg har en veninne som blødde som en sil fra munnen hele siste halvdel av svangerskapet uten at noen fant noen annen årsak en at noen får svært sensetive slimhinner.

Håper det ordner seg:klem:

Nanetta
28-06-2010, 01:34
Takk for svar! ja har begynt å ta jern nå, tror det hjelper. Får bare trøste meg med at litj-pia mi sparker og har det fint!;)

Nanetta