PDA

Vis full versjon : Til dere som har kjøpt vogn i Sverige..

Teddy :)
09-09-2002, 17:45
Sambo og jeg vurderer tur til Sverige for å kjøpe vogn. Men det jeg lurer på er hvor mye dere som har kjøpt vogn der har betalt?
Hva slags vogn har dere kjøpt?

Vi skal ha kombivogn, og nå driver jeg og sjekker litt priser i Norge og hadde blitt veldig glad:D hvis noen hadde noen priser på kombivogn i Sverige å vise til...

Klem Teddy :) 26+2

Tidl. bruker
09-09-2002, 18:11
i Charlottenberg. Tror butikken heter Kiddy Care. Her (i Nord-Norge ihvertfall) koster vogna 6.500,- og vi betalte 5.500,- svenske kroner for den. Pga den sterke norske krona da vi kjøpte den i sommer (vet ikke hva kursen er nå), kom den på 4.500,- norske kroner til slutt. Jeg er MEGET fornøyd med å ha spart 2000,- :D I tillegg var det en helt ny farge som ikke var kommet i katalogen ennå, og som jeg faktisk ikke hadde sett før (svart med grått på - lekkert!) :)

Hilsen Bebop 33+noe

Marian
10-09-2002, 01:06
Jeg har kjøpt Brio kombi i Tocksfors (første stopp over grensen på E-18 mot Stockholm).
Jeg betalte 5400 sek tilsvarer 4300 nok, var på Babyshop på Slependen før sommeren og der kostet samme vogn 5990.-, har sett den ned i 5290.- i Norge, men det er jo langt unna det jeg endte opp med å betale i Sverige.
Kjøpte bilsete og litt annet + mat og røyk(til sambo) i tilegg til at vi hadde bilen på service så vi såarte en del kroner den dagen.

Marian og "lille krible" 21+1

Tigris
10-09-2002, 02:23
Jeg fant ut hvilke butikker som lå i området hvor vi kunne reise.. (I vårt tilfelle Østersund- Barnens Hus og Baby Mys)
Så ringte jeg og spurte på priser. Da fikk jeg samtidig vite om de hadde akkurat den vognen jeg ville ha på lager...
Se på disse adressene:Barnens Hus (http://www.barnenshus.se) og BabyProffsen (http://www.babyproffsen.se)

så finner du sikkert noen butikker i nærheten.

Husk: Når du ringer så legg til 0046 og ta bort den første 0'en i nr.

puu
10-09-2002, 03:24
..kjøpte vi, på happybaby (er det ikke det det heter nå da:???: )
i selveste svinesund :p
Ga ca. 4800,-sek. for den....

Kjøpte litt annet dilldall også da, penger å spare på "harrytur" ;)
(ehmmm..men man ender alltid opp med litt ekstra da, "var jo
så billig:p )

Puu 32+6

Billy Jean
10-09-2002, 12:56
En venninne av meg kjøpte vogn (Brio) i Sverige tidligere i sommer, og hun betalte 4.200,- SEK for den. Den er veldig fin, og den samme vogna her i Norge koster de fleste steder 5.800,- NOK. Så det er penger å spare om man tar seg en Sverigetur. Og ikke er det harry heller!! :p

Ellie
10-09-2002, 13:10
Vi kjøpte vår Tautonia Y2K system P på Kiddy Care i
Charlottenberg, og den kom på 4.960,- norske.
Samme vogn kostet 6.200 på Strømmen.

Men det lønner seg å ringe først, iallefall hvis man har litt å
kjøre. Innimellom er de tomme for noen farger.

Ellie UL-termin 18. november

Tove
10-09-2002, 18:03
Jeg kjøpte vogn på Barnens Hus like utenfor Østersund. Jeg sparte over 2000 kroner på vogna. Fikk litt rabatt og siden kronekursen var så bra så sparte man 20% på den svenske prisen. Bare til opplysning så er kursen like god nå, den ligger på 79,9275 altså for 100 svenske betaler du ca. 80 norske(...blir ikke det riktig da tro...)

Jeg kjøpte en mørk blå Brio vogn. Det var en duovogn, og grunnen til at jeg valgte det var pga. at den har en stor bag slik at jeg får plass til voksiposen i. Den hadde lufthjul og håndtaket kunne forlenges slik at lange meg kan trille den uten å måtte bøye meg :D Prisen for vogna i Sverige var på 6900 og jeg betalte ca. 4500 norske kroner for den. Jeg er meger fornøyd :)

Vennlig hilsen Tove 34+4