Vis full versjon : Kjente liv!
Hei alle sammen!
Måtte bare fortelle at jeg kjente liv i magen i helgen!!!!Som førstegangs gravid visste jeg ikke helt hvordan det ville føles, men det var som en liten fisk, boble eller "gelebevegelse" nede på venstre side i magen og i følge andre med mer erfaring var dette babyen min!!! Kjempemorsomt!
Skal til jordmor sammen med mannen min på torsdag og da skal han endelig få høre hjertelyden til lille trille. :p
Det er morsomt å være gravid! (Selv om jeg kaster opp innimellom selv om jeg er i 15. uke!)
Klem fra oss.
Åja det er super deiligt å kjenne liv!!
Her er det titt og ofte en liten akrobat.
Og det er like gøy hver gang.!!
Tidl. bruker
09-09-2002, 22:57
Ja det er herlig å skjenne liv!:p :D
Kan ikke si helt sikkert. Det er jo så tidlig, men det er vel mulig... Blir jo nesten engstlig om det er to da, hvis det er babyen.. Har ikke hatt GU enda, så jeg vet ikke hvor stor livmora er. :???:
Men, iallefall tror jeg det er :baby: som beveger seg litt. Gleder meg til jeg vet sikkert!! :D Uansett er den iallefall litt betrygende og tro at det er :baby: da. Jeg blir helt :gal2: av å være redd hele tiden!!
:klapp: for alle marsdamer :klapp: Vi er vel snart over 12 uker hele bunten!!!!
Så flott da:)
Har hatt et par ganger nå jeg og, hvor jeg tror det kan ha vært liv, men det kunne like gjerne vært noe annet og. Første gang kjente jeg liv når jeg var 17 uker på vei, da var det ordentlig spark som det ikke var mulig å ta feil av, så jeg gleder meg veldig til den dagen kommer igjen.
Så moro!
Kjente mine, eller en av de.., første gang for etpar uker siden. Kjentes ut som en fisk som skled inni meg også. Har kjent de etpar ganger etterpå også, da når jeg har konsentrert meg skikkelig. Men det er ikke mye jeg kjenner og ikke ofte. Men nå begynner iallefall mine 2 å få det ganske trangt inni der, så jeg regner med at jeg ganske snart kommer til å kjenne de mye oftere. Gleder meg:)
Så gøy da!
Har ikke kjent noe selv ennå, men gleder meg til den dagen det skjer!
Cazandra
12-09-2002, 02:05
Gratulerer:kidoki:
Det er så skjønt...husk disse minnene. Skriv dem ned!
Plutselig en dag er babyen ute og man vil kjenne igjen:trist!:
Det er fantastisk:klspp:
Tror og mener jeg følte noe for 4 dager siden:D
Billy Jean
12-09-2002, 13:53
Er det ikke herlig å kjenne liv? Jeg har bare såvidt opplevd det selv, men det var desto større... :)
Beate: Oj, SÅ tidlig? Det var ekstremt tidlig, selv til tvillinger å være!
Her også kjent liv et par ganger. Det er helt fantastisk!!!!:klapp: :klapp: For babyen som forsikkrer mamma om at alt er bra! Her vært på UL når jeg ver 6+0 og då så vi bare en, en tvilling må evt. ha gjemt seg godt...
Klem Eirunn. 12+2:baby: OG Maria 2år :stores:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.