PDA

Vis full versjon : Dere som spottet i begynnelsen av svangerskapet

Lykkelig77
07-07-2010, 21:21
Jeg fant ut at jeg er gravid idag, 13 dpo. Jeg har ikke testet siden 9 dpo pga at jeg begynte å spotte den dagen og det har vart helt til idag. Det har ikke kommet mye, bare sånn at jeg ser det etter at jeg har sjekket tappen :flau: Idag tok jeg en løpetur og ble vanvittig sliten og da tenkte jeg at det kanskje var lurt å ta en test likevel. Krysset kom opp med en gang og det er sterkt og fint :-) MEN, etter løpeturen kom det bittelitt friskt blod og ikveld er det kommet noen rester. Det var fortsatt så lite at jeg nok ikke ville oppdaget det medi mindre jeg hadde hvitt truseinnlegg dobbelt-:flau:

Jeg har mistet to ganger tidligere og er selvfølgelig livredd for å miste igjen :leiseg: Jeg trenger noen solskinnshistorier om spotting tidlig i svangerskapet :blomst:

Anea
07-07-2010, 21:46
Heisann!

Jeg syns dette høres ut som en festeblødning jeg. Jeg spottet selv litt fra 9 DPO til 16 DPO, varierende mengder blod (men stort sett bare litt). Deretter stoppet det litt men kom tilbake i uke 5 og vedvarte hele den uka. Jeg har naturligvis vært bekymret, men i dag har jeg vært på tidlig UL og der var alt som det skulle :-)

Krysser fingrene for at det går bra med deg også og at tiden jobber på lag med deg :klem:

underlig
07-07-2010, 22:32
Jeg spottet nå og jeg spottet sist det gikk bra :klem: den ene gangen mistet vi to ganger først og denne gangen mistet vi september 09. Solskinnet er ventet i september :-)