Vis full versjon : Har vært på UL igjen i dag!
Jeg får litt ekstdra oppfølging denne gangen, så jeg var på UL på sykehuset igjen i dag. Kommer til å dra dit ca hver 4. uke.
Alt stod bra til med jenta vår :hjerter: ;). Hun vokser og utvikler seg kjempefint. Lå med hode ned, men har god plass å turne på så hun kan snu seg masse enda.
På forrige UL sa legen at hun ikke kunne se tegn til at det var gutt, mens han jeg var hos i dag så godt etter og var temmelig sikker på at det var ei lita tulle. (Ville ikke si 100%, for det gjør de ikke...) Men nå er i hvertfall jeg innstilt på å handle søte små kjoler...
Tilla 23+0
Mo & Nurket
09-09-2002, 19:37
Av og til får jeg så lyst til å bestille en privat UL bare for å sjekke kjønnet - er så nyskjerrig :bryn: :bryn: . Men har klart å stå i mot så langt, så her er det mest hvite babyklær så langt.
Klem fra Mo & Nurket 23 + 4
Det må være deilig å få litt tettere oppfølging denne gangen og se at alt utvikler seg i riktig retning !! :) :)
Klem fra Loppa & Lille Håp, 19+3.
Det var i løpet av "denne" uka jeg mista sist ja. Var 23+4 når jeg var på sykehuset og fikk det konstatert, og da var det to dager siden jeg hadde kjent liv... :( Er 23+1 i dag, så jeg er nok litt smånervøs for tiden, ja. Kjenner litt ekstra etter dersom det har gått noen timer siden det sparket sist. Det var i hvertfall godt å se henne på skjermen i går og se at alt er som det skal :)
Tilla
Tilla
Godt å lese at du får ekstra oppfølging i dette svangerskapet etter det du har opplevd. Angsten vil likevel være der, men det er viktig å hele veien få tilbakemeldinger på at alt ser bra ut.
Jeg får også veldig god oppfølgning i dette svangerskapet da jeg mistet en gutt ved fullgått 30 svangerskaps uker i januar i år. Han hadde en alvorlig hjertefeil. Barnet jeg nå venter ser ut til å være helt friskt, men jeg er likevel veldig redd for at det skal gå galt igjen.
Tenk, i januar skal vi sitte med levende friske barn som vi kan kose oss med. Jeg gleder meg enormt, og det er verdt redselen som herjer i meg hver dag.
Ønsker deg lykke til.
Skal du føde på Rikshospitalet? Det skal jeg, har termin 08.01.2003.
Klem fra Maine.
melankolibri
10-09-2002, 13:21
TILLA:
Det går nok bra skal du se! Men skjønner at det ikke kan være enkelt i disse dagene framover :klem: Tenker på deg!!
MAINE:
Da har vi termin samme dagen! Og jeg skal også føde på riksen
:D Har ikke risiko svangerskap, men fikk plass likevel :klapp:
Hvem vet, kanskje vi havner der samtidig???
Maine: Jeg skal ikke føde på Riksen, men på Ahus. (Tidligere SiA).
Vil bare si lykke til til deg også, og alle andre selvfølgelig!
Tilla
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.