Tidl. bruker
09-09-2002, 18:58
Jeg hadde en litt ekkel opplevelse da jeg våknet i går morges. Jeg våknet av kramper i magen. Det var skikkelig vondt og holdt på en god stund. Det tok en time fra det begynte til jeg klarte å strekke meg ut og legge meg på ryggen. Jeg gikk ut i fra at det var skikkelige kynnere. Rett etter sammentrekningene ga baby meg noen skikkelige spark. På meg virket det som irriterte spark. Dette ville ikke h*n ha noe av...
Jeg var redd mens det pågikk - men slappet av da jeg kjente at baby var ganske aktiv i etterkant.
Sammen med sammentrekningene begynte det å renne melk fra brystene mine (mest fra det ene). Det rant og rant - og fortsatte i hele går.
Heldigvis hadde jeg time hos legen min i dag. Jeg fortalte han hva som hadde hendt og spurte om det kunne være en sammenheng mellom sammentrekningene og melken. Han ringte en gynelolog, og kunne berolige meg med at det hang sammen og at det var helt normalt. Så nå er jeg fullstendig beroliget.
Noen andre som har opplevd noe lignende?
Jeg var redd mens det pågikk - men slappet av da jeg kjente at baby var ganske aktiv i etterkant.
Sammen med sammentrekningene begynte det å renne melk fra brystene mine (mest fra det ene). Det rant og rant - og fortsatte i hele går.
Heldigvis hadde jeg time hos legen min i dag. Jeg fortalte han hva som hadde hendt og spurte om det kunne være en sammenheng mellom sammentrekningene og melken. Han ringte en gynelolog, og kunne berolige meg med at det hang sammen og at det var helt normalt. Så nå er jeg fullstendig beroliget.
Noen andre som har opplevd noe lignende?