PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra Dizzie

dizzie
09-09-2002, 20:39
Etter lang tids feriefravær er jeg endelig tilbake og kan få kommet med en oppdatering:D Vi har passet hus i en måned, hatt ferie og kost oss masse, men har dessverre ikke hatt internett-tilgang:( Så... Har fått masse rot i uke-tellingen, så hvis noen kan hjelpe meg der, blir jeg veldig glad:) Hadde siste mens første dag 2. april. EL 16. april. Er noen og tyve uker på vei, men roter med tellingen...

Ellers er jeg frisk og rask, har fått gigantmage, men har gått ned ellers på kroppen. Ser ut som jeg er 8 mnd på vei i mammabukser, i ridebukser (som fremdeles passer!!!) ser jeg bare feit ut:(:blush: Er ikke helt fortrolig med den nye kroppen min, synes magen er i veien ofte. Har begynt å kjenne på bekkenet mitt, vondt i skinkene og rumpa de dagene jeg ikke rir. (merkelig nok.)

Jobben går greit, men jeg plages veldig av varmen. Synes det er glovarmt hele tiden, bortsett fra om natten.

Det var så kos å se at jeg ble etterlyst, hormonbomben Dizzie gråt en skvett når hun så hilsene fra de andre januarmagene... Dizziemannen er nok litt oppgitt, ja...
(han ligger forøvrig på sofaen med ribbensbrudd etter å ha gjort et tappert forsøk på å leke cowboy på Dizzies dressurhest. Helt selvforsyldt, altså. Jeg synes ikke det var det minste rart at Dizziehesten løp avgårde når Dizziemannen slapp tøylen, gravde helene i sidene på ham og sa YAH!!!)

Whooops, dette ble langt. Ha en strålende dag damer:)

Dizzie og Blast-Embert
:baby:

Loppa
09-09-2002, 22:38
Hei på deg Dizzie !! :mervink:

Så koselig at du er tilbake. :)

Må si at jeg fikk noen skumle tanker innimellom om at det hadde skjedd noe galt med deg og lille Blast-Embert. Så godt at alt er bra med dere begge to ! :) :)

Klem fra Loppa & Lille Håp, 19+3.

dizzie
09-09-2002, 22:57
ÅÅÅ! Søtnosene altså! Har savnet dere masse, men når jeg endelig fikk registrert meg på nytt, så hadde data-kløneDizzie klart å skrive inn feil mailadresse, så linken hennes aldri kom... Så jeg har smuglest og klødd meg i hodet i halvannen uke før jeg fikk ordnet opp i det:uff:

Så fint at du holder orden for meg CT! Da er jeg 23+0 i morgen jo! Da skal jeg til jordmor for første gang:) Hadde time i ferien, men glemte hele greia:gal2: :blush: Dizzie har stort sett badet, vannet blomster og stelt mega-hagen bortsett fra å ri, seffern. (Hesten går så grise-j*vlig bra for tiden, har begynt å trene toerbytter:):):)) Har helt glemt alt annet:)

Blir kjempemorsomt å følge med på mage-fronten igjen. Ting skjer jo så FORT for tiden! Blir helt matt av å tenke på det:p

Dizzie og Blast-Embert 22+6

Ramgad
09-09-2002, 23:12
Velkommen velkommen, Dizzie!

Jeg vil også ha gravidsnekkerbukse! Tror jaggu jeg skal handle inn til helga. Hadde en god gravidpiratbukse som jeg likte godt. Problemet var at jeg fikk ridebukselår uten at det var grunn til det engang... Buksene får ligge de nå.

Vi er langt over halvveis jo!
Kult at vi har kortere igjen enn vi har bak oss. Vi blir digre, sære, bløthjertede, moderlige, nervøse og ikke minst bedre kjent!

Lykke til hos jordmor!

melankolibri
09-09-2002, 23:35
Det er godt å høre at alt er bra med dere! :klapp: :klapp:
Det merktes godt når du ikke var her lengre:leiseg: Du skriver livlige morsomme inlegg som er lette og savne! Velkommen tilbake, og ser fram til å få hyppige oppdateringer på situasjonen!:D

Gullifjun
10-09-2002, 09:57
Velkommen tilbake fra meg også Dizzie. :klapp:
Selv om jeg ikke er den mest aktive skribenten inne på disse sidene så husker jeg godt innleggene dine fra den "gamle" siden. (Du kan kanskje kalle meg en smugtitter :)
Godt å høre at det går fint med deg og :baby:

Mvh. Gullifjun 20+3 :findag:

Mo & Nurket
10-09-2002, 11:59
Jeg har ikke hatt gleden av å lese dine innlegg tidligere ettersom jeg ikke kjente til denne siden før du "forsvant". Men jeg skjønner at du er en morsom jente som har vært dypt savnet - gleder meg til å bli bedre kjent med deg!! :) :)

Klem fra Mo & Nurket (23 + 5)

Pelen
10-09-2002, 23:34
Dizzie!

Så godt å ha deg tilbake. Og kom inn og snikles på feberuarklubben igjen!

Snikleser Pelen 17+1

Tilla
11-09-2002, 11:34
Koselig å ha deg tilbake Dizzie :)