PDA

Vis full versjon : Sønnen min skal i barneselskap..

Kwistin
09-09-2002, 20:59
Hva kjøper man i gave til en 3 årig nabo i fødselsdags gave, når man aldri har vært hos dem før, og ikke vet hva leker han har?? (Til rundt 100,- lappen)

17+4

Tidl. bruker
09-09-2002, 22:01
Puslespill, tegnesaker, biler (ute og inne biler), videofilm - kanskje? Det er jo ikke så lett når du aldri har vært der, og vet hva han interesserer seg for.

Klemz

stratos
10-09-2002, 03:31
Hva med en bok? Vet det er skammelig dyrt med barnebøker hjemme i Norge, men god gave. Eller gavekort? Puslespill er alltid populært her borte.

Selv er jeg litt pirkete og vil helst gi bort leker man kan lære noe av... :o

Håper du finner noe som faller i smak; det er jo litt vanskelig når du aldri har vært der!

stratos & nr. 2 19+1!

Tidl. bruker
10-09-2002, 11:13
skal vi se hva min sønn fikk i gaver, han har nyrlig hatt bursdag..... Duplo, alltid populært, men er jo dyrt da. Men finnes små esker til ca 80 kr tror jeg. Memo spill, er nok litt dyrere en hundre tror jeg. Men en fin gave. Pusslespill og bøker som nevnt. Småbiler, er veldig populært her i heimen. Håper du får noen tips.

Kwistin
10-09-2002, 15:26
Får litt tips her ja.. Takk skal dere ha..

Jeg har jo en på 3 1/2 her hjemme, så jeg vet jo hva leker han liker.. Men så lenge jeg aldri har vært hos naboen (Vi flytta inn for litt over ett år siden), bare vært ute i gaten i lag.. Så er det litt vanskelig og vite hva kan han like, eller hva har han liksom...

Jeg kunne jo spurt mamman hva gutten ønsker seg... Men jeg har lyst og finne noe spesielt selv.... Kanskje...

17+5