PDA

Vis full versjon : fortvilet av å ligge våken om natten ..

flyfly
06-05-2003, 21:58
:gal2: :gal2:

Jeg våkner ofte kl 0300 om natten for å tisse og så får jeg ikke sove igjen...hadde noen sånne netter forrige uke og var helt i koma på jobben en av dagene enda jeg bare jobber 50%.

I natt våknet jeg faktisk av en dundrende høyteknologisk russebil...lå våken to timer etter det og da sto jeg bare opp og spiste og så i Ikeakatalog på kjøkken jeg skal bestille.....jeg blir så sliten...i dag holdt jeg meg helt hjemme fra jobben.

Jeg skjønner ikke hva som er årsaken...for ellers er jeg blant de som alltid har godt sovehjerte:bonk: :gal2: :gal2: :gal2: :gal2: :gal2: :gal2: :gal2:

airam
06-05-2003, 23:29
Vet jo ikke om det er noen trøst, men: jeg sliter også med å sovne på nytt når jeg våkner om natta.
Jeg har heller ikke tidligere hatt problemer med å sove, men nå er det gjerne et par timer med våkne øyne hvis jeg må opp på do. Gjerne sånn rundt 03:00 - 05:00. :bonk:

Siden går jeg rundt og er :sover: hele dagen....

Er nok bare slik det er, kanskje. ;)

flyfly
07-05-2003, 00:04
Vi får håpe det bedrer seg etterhvert...i dag skal jeg prøve å ikke drikke mer i kveld i håp om ikke å våkne i natt så får jeg se.....

Andrea_mor
07-05-2003, 13:46
Jeg har problemer med å i det hele tatt å få sovne på kvelden jeg. i natt sovnet jeg ikke før 03-03.30 :gal2:

Også er jeg innmari trøtt hele tiden!

Prøver å legge datteren min nå, men neida, hun skal ikke sove:uff:

Hildur
07-05-2003, 19:34
Kjenner meg igjen ja... Jeg har nå prøvd å la være å sove om dagen slik at jeg er helt utslitt på kvelden. Det funker i alle fall til en viss grad...

flyfly
10-05-2003, 03:06
Den natten jeg prøvde å ikke drikke noe særlig om kvelden så våknet jeg ikke før 0530 og det har faktisk gått litt bedre nå......

en annen dag jeg våknet spiste jeg og sovnet etter det...så det skal jeg fortsette med......flere i oktoberklubben tipset også om det..........og jordmor fortalte at en årsak til at man blir liggende våken kan være lavt blodsukker slik at det å stå opp og spise litt ikke er så dumt........

en anne ting som har hjulpet meg nå er at jeg har tatt noen dager hjemme fra jobben og sovet til 12.....slik at jeg ikke er overtrøtt og har mer ro i kroppen........

vel vel ....får håper det holder seg

og god bedring til alle som er i samme båt!!!!!!!!!:gal2: :???:

Tulla2
10-05-2003, 17:27
Tror det har sammenheng med at man skal venne seg til å våkne om natta får å ernære babyen som er underveis!
+ at man må late vannet pga press mot blæren!

Tidl. bruker
10-05-2003, 18:19
Inne på barnimagen.com tror jeg det var, så står det så fint at det er fordi vi skal venne oss til nattevåk, siden en :baby: spiser 1-3 ganger pr natt......

Var oppe "bare" 3 ganger i natt jeg da:D Er enig i at det begynner å bli VEL slitsomt