PDA

Vis full versjon : Glatt laken ved bekkenløsning

piegirl
10-09-2010, 20:56
Hei!
Jeg er plaget med bekkenløsning, og skulle gjerne hatt et sånt glatt laken som gjør det lettere for meg å snu meg i sengen. Foreløpig er det aller mest vondt om nettene, så tror det hadde hjulpet meg mye.

Hvor får man KJØPT slike laken?
Jeg vet ikke om det er noen spesielle som er best, eller om det bare er silkesatenglaken eller noe sånt fra vanlige sengetøybutikker som er tingen...

Adel
11-09-2010, 01:27
Du kan bruke en søppelsekk som du klipper opp og legger under lakenet og/eller ha på deg silkekjole hvis du klarer å sove med det :)

skal visst funke flott.

Evnt kan du bruke det til du får tak i et glatt laken :)

Patilla
11-09-2010, 02:18
Det finnes spesielle silkelaken som brukes til akkurat dette, men de er dyre tror jeg.
Jeg ville heller kjøpt noe billig glatt stoff på f.eks Stoff og Stil, og sett om det kan funke for deg :jupp:

Fru Jensen
15-09-2010, 10:33
Ta kontakt med servicetorget i kommunen du bor, og be om å få låne en "slide" det er en anordning man ligger på som gjør at det er lettere å snu seg.

Du kan låne en sånn gratis på korttidslånet, og kan ha den helt til du ikke trenger den lenger. F.eks etter fødsel.

Det er mange kjekke hjelpemidler å få tak i, så send en mail og forklar problemstillingen. De pleier å være veldig serviceinnstilte og raske på både svar og levering. Og det er helt gratis! :jupp:

God bedring med vondt bekken! :klemmer: