PDA

Vis full versjon : Endrer dere uketelling etter UL???

Hanne78
09-09-2002, 22:20
Var på UL i dag,og fikk se tulla mi:D Hadde termin 9 feb,men fikk ny termin 3 feb.Jordmor sa at den nok var mye mer realistisk,da lillemor var så stor!Var hele 25cm allerede!!!
Så jeg er ikke 18+1 på vei,men 19+0!Endrer dere terminen i terminlisten på hjemmesiden vår,eller lar dere den gamle stå???Jeg kommer ihvertfall til å bruke ny uketelling,altså 19+0! Forrige gang fødte jeg før termin,så det er bedre å være "føre var"......
Klem Hanne 19+0

stratos
10-09-2002, 03:18
Jeg holder meg til min egen telling, ettersom jeg vet akkurat når nurket ble til...h*n kommer når h*n vil, uansett!

stratos & nr. 2 19+1!

Idamor
10-09-2002, 12:36
Jeg fikk termindato 26 februar første gang jeg var på ultralyd og 22 februar ved andre ultralyd. Det dreier seg jo ikke om så mange dagers forskjell og ettersom jeg ikke har regelmessig mens, er jeg ikke helt sikker på hvilken dag jeg ble gravid. Tror selv at det kan være enda et par dager tidligere enn legen sa, men holder meg til den nye datoen jeg fikk. Det spiller ingen rolle når babyen kommer, men det er jo greit å holde orden på uker og dager.

Tidl. bruker
10-09-2002, 12:42
Jeg har ingen annen telling å holde meg til liksom. Har ikke hatt så god oversikt over når denne babylusken ble til :) Mensen var helt på jordet også, så jeg holder meg til det som var på ul. Sist så hadde jeg mens termin, og UL termin på samme dag. Men fødte akkurat en uke etterpå.

19+2