PDA

Vis full versjon : Flere som ikke er heelt klar enda?

Malinmor
10-09-2002, 00:48
Heisann jenter!! :)

Sitter her og tenker litt, i dag har det virkelig gått op for meg at det bare er litt over en mnd igjen før babyen kommer:uff: Jeg gleder meg til å treffe den lille og til å se hvem hun er, personlighet, likhetstrekk og allt som har med henne å gjøre. MEN jeg er ikke helt klar for fødsel enda:uff: Enda det er så kort tid igjen:uff: Forige gang var jeg klar sikkert 3 mnd før:p Ja jeg vet at jeg har noen få uker til å bli klar på, men vet ikke om jeg rekker å bli klar til det:eek: Svangerskapet mitt har gått så fort, og nå er det over snart...........WOW:gal2:

De fleste her kan nok ikke vente med å se den lille og det skjønner jeg jo så godt, håper jeg også blir klar de sisste ukene nå:)

Gleder meg til å se jenta mi iallefall :hjerter: (eller gutten min):D :D :D :D

:findag:

Maline
10-09-2002, 00:59
Vet du, Happii! ; jeg er klar jeg!
Helt sant!

.......klær og tin g og tang er ikke klart her hjemme, heller ikke baggen, og heller ikke det som skal se ut som barnerom nr.2...men klar er jeg.

Eller er det lei jeg er?...hmrf......

Snart setter jeg igang med triksene som kan få ting og tang igang....men vi får se om det hjelper.

..tror jeg er klar altså!!

:)

Verdande
10-09-2002, 01:10
Selvfølgelig er jeg klar, er jeg ikke det da? Iallefall er jeg lei.....

Går rundt som et nervøst hespetre fortiden. Livende redd for at ikke alt skal være klart, og i liten stand til å fikse det sjølv. Klarer ikke å konsentrere meg, og er skikkelig hønemor for de to eldste ( samtidig som jeg vil at noen andre skal aktivisere dei.)

Også så vil jeg bare sove, fordi jeg regner med minimalt med søvn når babyen kommer.

Så klar? Joooo. Nei. Blir man det da?

Det verste er å ikke vite NÅR det skjer....

Nattaklem fra Verdande, T-29 og på randen av....

Karius
10-09-2002, 01:50
Kan man bli helt klar noen gang??:latter:
Jeg er ihvertfall så klar som det går an å bli , når det kommer til å føde.
Gleder meg til å få babyen ut av meg og over i vogn/vugge/seng/bag/kurv....osv...:latter:
Nei jenter, skal det ikke bli godt å være ferdige med svangerskapet da?
Jeg synes det er koselig å være gravid, men nå kommer alle plagene som perler på en snor for de fleste av oss.....
Det skal bli godt å få blli kjent med denne lille krabaten som har sparket inni magen min så lenge nå.;)
Skal bli så spennende å se om du er ei jente eller gutt, for mor er ikke overbevist om at du er ei jente før hun får se det.;)
(selv om jeg har kjøpt en god del jentetøy...)
Det begynner snart å bli vår tur i Oktoberklubben til å føde, men først så må Septemberklubben få tømt magene sine;):p
Jeg har ennå 6 uker igjen, men er altså veeeldig klar for å føde før tiden...
Skal på kontroll i morgen og da skal det bli spennende å se om hodet er kommet litt ned i bekkenet eller om dt fortsatt sitter høyt.

:findag:

Stinemor
10-09-2002, 13:17
Eller er jeg egentlig det...??
Jeg er nok mest lei jeg også, savner å være litt mer mobil!

Men alt er klart her hjemme, så det er bare å komme lille venn. Jeg har "bestilt" fødsel 2 uker før termin (ja, det er lov til å håpe...), så da er det jo bare 3 1\2 uke igjen da... :uff:

Men hjelpe meg, det blir litt skummelt også... og ha en sånn liten en som er helt avhengig av deg!! :eek: :baby:

:D Men vi greier det nok bra alle sammmen!!

Stinemor (34+3)

Frosk1
10-09-2002, 16:07
På en måte er jeg veldig klar for å føde, og få tilbake figuren, være mer mobil, osv.

Men så plutselig kjenner jeg et spark, eller et kne som glir under ribbeina, og så tenker jeg at jeg har lyst at h*n skal bli der inne lenge enda...

Jeg blir jo litt sentimental, og tenker at vi mødre tross alt er med på et under. Vi er jo heldigere enn fedrene. Ja, vi blir slitne og tunge i kroppen, osv, men vi får kjenne den lille inni oss hele dagen, og vet at den har det bra. Den gir oss tegn på det hele tiden, ved spark, knær som stanger oppi ribbeina, hodet som stanger ned i urinblæra, osv... (OK, alt er ikke like gøy:))

Samboeren min har blitt så søt nå. Inntil for et par uker siden syntes han det var helt "alien" å ta på magen min, og kjenne spark osv. Nå syntes han det er kjempespennende, og ligger ofte med hodet inntil magen min og snakker med nurket, og hører etter om han får noe svar...

Jeg husker jeg følte et lite savn når forrigemann ble født. Selvfølgelig var det deilig å endelig kunne holde han i armene og bli kjent med han, men jeg følte at jeg mistet han litt også. Før da var han litt mer "min", hvis dere skjønner:) Jeg prøver ihvertfall å nyte den tiden som er igjen, men gleder meg selvfølgelig til jeg kan holde babyen min i armene:baby:

Simba
10-09-2002, 17:36
Nei, jeg føler meg ikke klar enda.
Det er først nå i det siste at jeg er blitt fødsels-fokusert, og tenker hele tiden: "jeg må lese mer, lese mer...!" Jeg er veldig glad for at det er omtrent 5 uker igjen til termin, enda jeg er fullstendig klar over at ting kan skje før.

Ikke misforstå - jeg gleder meg vilt til å bli mamma og endelig få SE det lille knøttet Darlingen og jeg har skapt, men jeg har ikke noe hastverk enda! :) Jeg er IKKE lei!! Sikkert fordi jeg ikka har noen særlige plager bortsett fra den daglige halsbrannen, og litt verking i ryggen og bekkenet.:sint:
Men ellers så er jeg strålende fornøyd, og vil heller at fødselen skal skje nærmest mulig termin og ikke noe særlig før.....
Kanksje jeg er helt rar!:blush:

hilsen Simba 35+1:baby:

Puncky
11-09-2002, 01:09
Jeg blir mer og mer klar for hver dag som går... :)

Klarer nesten ikke vente mer!!!

Men tanken på å komme hjem fra sykehuset med en liten krabat som er så avhengig av en, er skremmende....:eek:

Kos Puncky T-24